köpeğime isim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Candy olsun ömer . Tatlı bir isim
 

kralxxx

Üye
Haydar/Şebelebettin/Şakir/ nasıl
 

Praetor

Emekli Yönetici
Eee ne koydun?
 

aLone

Üye
    Konu Sahibi
tırmık koydum ata abi :d

ama dırmık diyoruz ailecik

bu konu kalsın yav güzel isimler çıktı ortaya:goog:
 

Praetor

Emekli Yönetici
Trımık mı
Gayet şirin bir isim olmuş, hayırlı olsun o halde köpeciğe
Ama konunun kalması ilerde suistimal yaratabilir
O yüzden konu kalsın ama kilitli olarak.
MaxiArşivde bu konun yer etsin bakalım


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...