Köpeğim Kral Ssli:) :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Köpeğim Kral Ssli:) :)




 
Tepkiler: FatoŞ, R.A.M ve spy ghost

R.A.M

Üye
Yetenek sizsinizdeki tarçına benziyo
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Golden ve Husky'leri çok seviyorum

---------- Eklendi @ 14:55:39 ---------- Yazıldı @ 14:55:13 ----------





Tipe bak ya, çok tatlı
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Köpek beslemeyi sevmiyorum, acaba hiç köpek beslemediğim ve sokak köpeklerinden eskiden korktuğum için olabilir mi
 

mcnpl4

Üye
kral buysa alem benim
 

KayraBey

Üye
Ev içinde köpek... Yanlış...
 
Köpeğin olduğu eve melekler girmez derler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...