konuyu silin lütfen.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
konuyu silin lütfen.
???
 
niye yok etmek istiyorsun mesaj yazarken parmağın 'hızlı hızlı' kare tuşunamı çarpıyor
 
    Konu Sahibi
Evet uyuz oluyorum buna. Yokmu bı çaresı?
 
hiç görmedim ama sistem modlama bölümüne bir bak yinede
 
    Konu Sahibi
?? Of ya neyse Teşkekkür ederim sağol.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...