konusan saat

6630 denedim sis doyası yok kuarmadım bilen varsa bi yardım lütfen
 

Djasker

Üye
süpersin kardeşim ama p1 e olmadı
 

mgemici

Üye
sağolasın s40 dır inşallah
 
Teşekkürler. N73 e kurdum sorun yok çalışıyor.
 

mozbek

Üye
nasıl yüklediniz.ben 6300 telime büyük bir saat yüklemek istiyorum.ekran koruyucu olarak.
 
abi bişi dicem ben onu hafıza kartına attım hafıza kartı kafayı yedi en sonunda biçimlendirdim

ayriyetten bugün attım ama açılıyo anında kapanıyo sadace saat görünüyo saliselik bi şekilde görünüp kapanıyo (6300)
 

obas

Üye
sağolasın deneyeyim bakalım
 

hshshs

Üye
saolasın kardes emegıne saglık