konusan saat

altay_42

Üye
saol

--------------- Ekleme ---------------

aga 6300 da oluyrmu

--------------- Ekleme ---------------

ben bir şey soracam konuyu nasıl ekiyoruz
kendimiz
 

nbaki

Üye
saolasın kardes
 

balza

Üye
iyi de bunun neresi konuşuyor saati gösterip uygulamayı kapatıyor
 
helall olsun teşekkürler yaw eskiden gölgemizle saatin kaç olduğunu anlamaya calışıyoduk hey gidi günler hey) emeğine saglık
 

djkeles

Üye
hani bu saat konuşuyo du lili lili yapıyo kapanıyor
 

memcho35

Üye
HArbiden konuşuyo beyler. Hazır saati söylemişken iki saatte muhappet ettik gırgır şamata PP
 

mapazule

Üye
kardeş 6300 da açmıyo galiba bi baksan
 

metix

Üye
virüslü bu site