altay_42 Üye saol --------------- Ekleme --------------- aga 6300 da oluyrmu --------------- Ekleme --------------- ben bir şey soracam konuyu nasıl ekiyoruz kendimiz
saol --------------- Ekleme --------------- aga 6300 da oluyrmu --------------- Ekleme --------------- ben bir şey soracam konuyu nasıl ekiyoruz kendimiz
kanka2008 Üye helall olsun teşekkürler yaw eskiden gölgemizle saatin kaç olduğunu anlamaya calışıyoduk hey gidi günler hey) emeğine saglık
helall olsun teşekkürler yaw eskiden gölgemizle saatin kaç olduğunu anlamaya calışıyoduk hey gidi günler hey) emeğine saglık
memcho35 Üye HArbiden konuşuyo beyler. Hazır saati söylemişken iki saatte muhappet ettik gırgır şamata PP