Konu Silindi

Yararlı Oldumu

  • Evet

    Kullanılan: 17 73.9%
  • Hayır

    Kullanılan: 6 26.1%

  • Kullanılan toplam oy
    23

FeLonieS

Üye
Yeni kararlı sürümü yükleyen var mı var ise yorumlarını alabilir miyim?
 

yavuz14

Üye
Ben yukledim değişen sadece biraz daha gizli calisiyor işte
 
Yavuz bey sizin telefon modeliniz ne birde geçişlerde takılma donma kasma gibi sıkıntılarla karşılaştınızmı batarya tasarrufu konusunda nasıl %kaç tasarruf yada zarar sağlıyor
 

yavuz14

Üye
Telefonum s3 mini performans eskisine göre bu romda daha iyi diyebilirim eksi artilari dersen bi instagram ve diğer kamera uygulamalarda on izleme sorunu var sadece cihazın kendi kamera uygulamasinda on izleme var sadece ve birde orijinal roma gore biraz daha fazla bataya harciyor bunu da batarya tasarruf programlarıyla kapatiyorum arayi
 
Bir arkadaş bana bu romu nasıl atacağımi adim adim bi amatör için anlatabilirmi?
 

sado_27

Üye
kardeş odın ındır romu da ındır odınle atılanı telefonunu dowland moduna al ( telefon kapalıyken ses kısma+ home + acma kapama tusuna bas bekle bır kac sanıye dowland modu acılınca ses acma tusuna bas daha sonra odını ac pda yazan yere tıkla cm 11 moclow olan dosyayı sec yanlız rardan cıkar telefonunu pcye bagla ve start de bu kadar ama telefonun jarzına dıkkat et %50 altında olmasın ne olur ne olmaz bu arada telefonun garantıden cıkıyor bılgıne
 
Peki bunu yapinca rootlamis oluyor muyum ayrıca geri garantiye koyma yolu var mi? Bi de ben geri orjinale donmek istersem ne yapmam lazim?
 

sado_27

Üye
tabıkı rootlamıs oluyorsun tekrardan garantıye verecegın zaman stock rom ve bır kac ıslem yapman gerekıyor yoksa garantı dısı kalır
 

yavuz14

Üye
evet aynen öyle ama stock rom yükledikten sonra mutlaka root atıp triangle away programını yükleyip sayacı sıfırlamanız lazım sonra root kaldırıp öyle yollayabilirsiniz.
 

yavuz14

Üye
cyanogenmod 11 m2 sürümüne yükseldi bu sürümle birlikte pek çok değişiklikler ve stabillik kazanan rom son haline ulaşmak üzere

CWM PAKETİ İLE YÜKLEME :

ODİN PAKETİ İLE YÜKLEME :

Sürüm Bilgisi : S3 Mini 4.4 Kitkat (CM11 M2 04012014)

Bugünkü Değişiklikler
  • CM kaynaklar güncelleme
  • kararlı sürüm
  • CyanogenMod sürümü M2
  • LCD daha az enerji tüketimi
  • Odin paketi de güncellendi
 
Son düzenleme:
Tepkiler: FeLonieS

FeLonieS

Üye
Hadi hayırlısı hocam. Son haline ulaşsın da öyle kuralım biz yinede.
 

yavuz14

Üye
cm 11 m3 geliyor ben 1.5 ay oldu kullanalı hergün düzenli güncelliyorum çok değişiklik oldu şarj süresi %36 oranında daha çok gidiyor
 

FeLonieS

Üye
cm 11 m3 geliyor ben 1.5 ay oldu kullanalı hergün düzenli güncelliyorum çok değişiklik oldu şarj süresi %36 oranında daha çok gidiyor
Benim bir sıkıntım var kuracağım ama sms paketim yok rom yüklersem whatsapp onay alamayacak titanium backup ile yedeklediğim zaman sms onayı tekrar ister mi bilmiyorum. Sizin bir fikriniz var mı?
 

yavuz14

Üye
ben whatsup plus kullanıyorum orjinaliyle etkinleştirdim sorun yok o konuda onaylama yapıyor orjinal whatsupta titanium backup ile alırsan rom değişirse onaylama olmaz. Onun için tekrar cm 11 geçtikten sonra tekrar yüklemek zorundasın cm 11 sürümünden onaylattım kenidiminkini orjanal whatsup silip whatsup plus yükledim ben onuda sekranizyon yaparak yükledim .
 
Arkadaşlar bu cm11 her haliyle tamamlandımı .... dmod gibş tam stabiliteye kavuştumu kullananlar bilgilendirsin lütfen
 

yavuz14

Üye
Evet bütün varolan sıkıntıları giderildi zaten rom günlük olarak guncellenmekte ve gelişmektedir.