Konu Silindi

Yararlı Oldumu

  • Evet

    Kullanılan: 17 73.9%
  • Hayır

    Kullanılan: 6 26.1%

  • Kullanılan toplam oy
    23
    Konu Sahibi
kardeş haklı olsan senın konun acık kalırdı burda bunu tartısmayalım amacımız yardım etmek kavga etmek değil şimdi konuya geri dön.
 

Nextman

Emekli Yönetici
Konu kuralları ve gerekli içerik tam ise konunuz silinme yada kilitlenme olamaz değerli üyemiz.Konuya burdan devam edebilirsiniz.

Saygılarımla
 
Tepkiler: FeLonieS

FeLonieS

Üye
Roma yeni güncellemeyi kurarken romda wipe data, cache yapıyor muyuz yoksa direk mi kuruyoruz?
Bilen biri yardımcı olabilir mi?
 
    Konu Sahibi
Yok Yapmana Gerek Yok Kardesım Direk Güncellemeni Yap İçin Rahat Olsun.
 
Tepkiler: FeLonieS

FeLonieS

Üye
Çok sağ'ol bir sorum daha olacak, wechat uygulamasında yakındaki kişiler veya salla özelliklerine tıkladığımda siyah ekran gelip kapanıyor sizde de böyle mi? Tabi uygulamayı kullanıyorsanız.
 

yavuz14

Üye
Hiç bir şekilde bundan böyle bu sitede bir şey paylaşım yapmayacağım çünkü kadir kıymet bilinmiyor sadece yardım isteyenlere yardım edeceğim
 
    Konu Sahibi
Çok sağ'ol bir sorum daha olacak, wechat uygulamasında yakındaki kişiler veya salla özelliklerine tıkladığımda siyah ekran gelip kapanıyor sizde de böyle mi? Tabi uygulamayı kullanıyorsanız.

Uygulama yı kullanmıyorum ama senin için bakiyorum kardes bir kaç uygulama hata verdiği dogru evet belki bu uygulamada da hata veriyor olabilir
 

FeLonieS

Üye
Uygulama yı kullanmıyorum ama senin için bakiyorum kardes bir kaç uygulama hata verdiği dogru evet belki bu uygulamada da hata veriyor olabilir
İlgi ve alakanız için teşekkür ediyorum, bakabilirseniz çok sevinirim.
 

yavuz14

Üye
Bunu maclaw iletmek lazım bu uygulamasının sorun cikarmasinin nedeni büyük ölçekte titreşimi devre dışı bırakılması bence yada uygulama 4.4 kitkat a uygun olmadığı için de olabilir bence diğer sohbet uygulamalarindaki salla bölümleri çalışmıyor bunun nedeni titreşimi romda devre dışı bırakılması olabilir
 
Tepkiler: FeLonieS
    Konu Sahibi
Evet Belirttiğiniz Uygulama Çalışmamakta Belirtmiş olduğunuz Uygulma Ve Diğer Gözlemlediğim GL TO SD , MXHOME Uygulamaları Maclaw.pl'ye Facebook Twitter Ve Posta Yoluyla Düzeltilmesi İçin Ricada Bulunuldu
 
Tepkiler: FeLonieS

FeLonieS

Üye
Evet Belirttiğiniz Uygulama Çalışmamakta Belirtmiş olduğunuz Uygulma Ve Diğer Gözlemlediğim GL TO SD , MXHOME Uygulamaları Maclaw.pl'ye Facebook Twitter Ve Posta Yoluyla Düzeltilmesi İçin Ricada Bulunuldu
Çok teşekkür ediyorum. Sadece bu romda yok yorumlara baktım, farklı orijinal kitkat romu kullanan cihazlarda da sorun yaratmış. Uyumsuzluk sorunu da olabilir.
Yine de denemek lazım belki maclaw düzeltebilir.
 

yavuz14

Üye
Ya zaten benim için önemli değil kullanmıyorum bile zaten bu rom dan kaynaklı bir şey değil zaten Wechat güncellense sorun kalmayacak çünkü tahminen wechat uyumsuz galiba kitkat 4.4 ile
 

FeLonieS

Üye
Evet wechat uyumsuz. Orijinal roma döneceğim bende. Klavyesi çıldırtıyor beni orijinal romun klavyesi ile çok iyi yazıyordum.
 

yavuz14

Üye
ahanda bugünde şimdi yeni bir sürüm daha geldi bluetooh odin paketi cm kaynaklarında güncelleme de var indiriyorum şuan
 
    Konu Sahibi
Klavye olarak SwiftKey kullanmanı öneri bilirim.Sorunsuz ve rahat bir sekilde kullanıyorum. Kaydırma özelliği ni kapat daha bi rahat oluyor.

 

yavuz14

Üye
Değişiklikler:
  • CM kaynaklar güncelleme
  • Bluetooth üzerinden hızlı iletim
  • (Test) daha hızlı BT bağlama
  • Odin paketi de güncellendi
Özellikler

  • 2D/3D HW Hızlanma
  • Ses (hoparlör hem de / kulaklık / mikrofon)
  • GPS ve A-GPS - hızlı oluyor düzeltmek
  • GLONASS navigasyon
  • pusula
  • sensörleri
  • Wi-fi
  • LE desteği A2DP Bluetooth 4.0
  • Tüm yerli tethers (Wifi / BT / USB)
  • Google Play
  • CM11 işlevsellik
  • CPU uyku modu
  • OVP
  • ADB
  • yırtılma
  • üçlü tamponlama
  • YouTube HQ
  • Wifi doğrudan
  • 3.0.101 kernel
  • Harici depolama
  • yerli 64GB + sdcard desteği (exFAT)
  • kamera
  • video oynatma
  • SELinux'un (geçici devre dışı)
  • BLN (arka bildirimleri) desteği
  • isimli şarj
  • oto EFS yedekleme
  • Yeni BT / GPS / offline şarj / sensörler sürücüleri - buggy Samsung'un olanları artık!
  • Linaro toolchain kullanılarak inşa
  • Hiçbir 1GHz bug
  • Odin üzerinden de flashable
Sorunlar

  • hiçbiri
Indirmek yerine direkt linklerin indirme sayfamıza link paylaşılan eğer ben, memnun olurum.
Ayrıca harika olurdu, sen aynalar oluşturmak olmaz ise teşekkür ederiz.

Yapılan Guys olur:

  • Macław
  • Marcin1147
Teşekkürler yardım için gelen:

  • Benzonat0r
  • tom3q
  • lupohirp

ODİN İLE YÜKLEME :
CWM İLE YÜKLEME :
GOOGLE APPS :


hepsi direk linklerdir siteye girmenize gerek yok
 
    Konu Sahibi
Günçelleme yi Bildirdiğiniz İçin Teşekkürler Ama Bana Bildirseniz de Direk Ana Konuya Koysaydık Daha İyiydi Konumuz Güncel
 
Son düzenleme:

FeLonieS

Üye
Sizlerde şarj ortalama ne kadar dayanıyor?
 
    Konu Sahibi
Şarj 1 Günün Sonunda Bitmektedir. Aşırı Kullanım Ve Oyunlar Bu Süreyi Kısaltır.