Konu off

.BlueTR

Üye
iyide swf lerde wifi ile ilgili bir şey yok ki
 

karanlks

Üye
bunu medya oynatıcı ile bağlayıp yapsak olur mu

----------Eklendi @ 20:42:45 ---------- Yazıldı @ 19:54:26 ----------

olmuyo yha

----------Eklendi @ 20:43:26 ---------- Yazıldı @ 20:42:45 ----------

iyide swf lerde wifi ile ilgili bir şey yok ki


o nasıl oluyo yani S5230WEXIL1
 
Iyide babacan kurulum nasıl oluyo
 

karanlks

Üye
yha abicim hata veriyo yha
 

adry

Üye
birebir kurdum ama telefonum artık açılmıyor açılıyor ve kapanıyor her seferinde aynı işlemi tekrarlıyor kısaca resetliyor çok kızgınım nasıl düzeltirim bu sorunu her seferinde bir ayının çıkıp hello kity diye el sallaması beni deli etti yardım et bana cellat