birebir kurdum ama telefonum artık açılmıyor açılıyor ve kapanıyor her seferinde aynı işlemi tekrarlıyor kısaca resetliyor çok kızgınım nasıl düzeltirim bu sorunu her seferinde bir ayının çıkıp hello kity diye el sallaması beni deli etti yardım et bana cellat