Konu off

eline saglık daha güzel temalar bekliyoruz en kısa zamanda ve rc dosyalarını editlenebilir hale getirilme şansı veyahut programı hakkında ufaktan bilgi veren bi konu açsanız cok güzel olucaktır böylelikle daha farklı tema paylaşmları elde edebiliriz...
 
arkadaşım son menüdeki swf dosyasını paylaşabilir misin?
 
aga artık yeni firmwareler yüklede birazda onları kullanalım...
 
kardeş bu s5233w mı paylaştıgın kurulum resimlerinde s5230w olarak gösteriyoda
 
Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.

Yazı türü değiştiriliyor mu ayarlardan?
 
keşke nasıl kurulduğunu anlatsaydın cellatm:=)) ben bişi anladıymsam arap olaım))
 

deago007

Üye
kardes eski haline getirebilioz mu peki
 
KArdeş Telefonu s*ktin nediyom açılrken çubuk sonlarda Dounyor :S
 

simqe111

Üye
nasıl yapıcağımı bilmiyorum ama temalar çok güzel offf
 

kosigin

Üye
cellatm hepsi cok super benim tam anlamadım bisi var bu firmwareleri wifisiz telde kullanmak icin ne yapmak gerekiyor yeniyimde ayrıntını anlatırsan cok tsk ederım örn: 1 bunu yukle 2 bunu yukle sunu bunu yap gibi emeklerinin devamını diliyorum Saygılar.
 

Bayberk

Üye
cellatm hepsi çok güzel ama telefon çok kasıyor :S
 
tesekkurler kardes super bi paylasim
 

Bayberk

Üye
Ya ıphone olanı yükledimde şu açılıştaki helo kiti midir nedir ona bi çare bulun ya bi türlü kaldıramadım
 
temalar guzel ama daha başak yokmu emeğinize salık..
 
bu temaların hepsindede wifi gözüküyomu
 
yha kardeş ilk temada wifi gözükmüyo var dimi
 

fetgun

Üye
yha kardeş orda ben wifi açma şeyi göremedim resimlerde
 
rc1 dosyalarını nasıl bu hale getirdiğini merak ediyorum gerçekten eğer konu anlatımı yaparsan çok sewinirm. öğrenmeye çok ihtiyacım war. özelden mail atabilir misin mümkünse? emrenakis88@hotmai.com