Konu off

sereff

Üye
bilgi için teşekkürler malum akşam bozup sabah başarı yollarında ve 1 hafta sonunda anakart yanmış parça bekliyoruz deyip 1 ay olup değişime başvurup 1 ay onayını bekleyip ve son olarak 1 ay yurt dışından gelmesini bekleyip cihazı aldığında böyle bi korku ve çekingenlik içinizi sarmış oluyo vede cihazın ücretini geri alma imkanınız varken başarı çalışanları tarafından size sorulmadığı için enayi yerine konduktan sonra böyle enayi ve korku içinde çekinmeye başlıyorsunuz iyi forumlar

--------------- Ekleme ---------------

cellatm şu linkte: http://www.maxicep.com/samsung/samsung-s5233w-3g-411384.html bi sorunum var bu konuyada bakabilirsen çok iyi olur iyiforumlar
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi



konu içerisinde o link mevcut zaten
 

cmq

Üye
mrb hocam su wifisiz modeller ıcın iphone calısman nasıl gıdıyor.wifi tusunu cıkartcaktın ekrandan iphone ve dark menü için, yanlıslıkla basılıp donmaması ıcın.dort gozle beklemekteyım
 

sereff

Üye
cellatm dark menu ve yeni firmware ı yüklemeye kalktım ve herşeyi açıkladığın gibi yaptım sonuç yüklenirken hata ve en osn boot2 erase mesajını gördüm multidownloaderda sanırım gine başarı yolları gözüktü Yapa bileceğimiz bir şey varmı yoksa Malesef bu işi bu andan itibaren bırakıyorum artık servisten samsung star ücret alıp htc ye geçicem ve tüm arkadaşlara dikkatli olmasını söylüyorum iyi forumlar

--------------- Ekleme ---------------

Aslında ANAKARTI yakma diye bir olay firmware yüklerken imkanı yok.
Teknik servisten kaynaklanan bir düzmece.
Firmware yüklerken sadece ve sadece İŞLEMCİYİ programlıyorsun....

cellatm dark menu ve yeni firmware ı yüklemeye kalktım ve herşeyi açıkladığın gibi yaptım sonuç yüklenirken hata ve en son boot2 erase mesajını gördüm multidownloaderda sanırım gine başarı yolları gözüktü Yapa bileceğimiz bir şey varmı yoksa Malesef bu işi bu andan itibaren bırakıyorum artık servisten samsung star ücret alıp htc ye geçicem ve tüm arkadaşlara dikkatli olmasını söylüyorum iyi forumlar
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
Kardes yüklemende sorun varmı

bir ikincisi onlıne san mesaj at
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi



kardeş msn kulanmadıgım için pc de yok

sen acılıs yapabiliyormusun telefonda?
Download yazısını getirebiliyormusun
veya telefonu actıgında hangi ekran geliyor.

--------------- Ekleme ---------------

Kardes bak işe gideceğim
acil olursan sana yardımcı olabilirim
 

SAINT1

Üye
Kardes bu zaten 5233w ekran görüntüsü
Bu firmware olayında bilmediğim yok merak etmeyin.
Fakat firmware yüklemeye sıcak bakamıyorum henüz.Zamanla mecbur yapıcaz tabi sıkılıp ama biraz daha gidelim orjin orjin.
 

cmq

Üye
hocam su darkmenu ıle ıphone un wıfısız hallerını halledıver sana zahmet valla yoksa dayanamayıp wıfılı hallerını yuklıcem
 
arkadaslar ya ben bısey sorcaqdım da ya bu ben yaptım da telefon bayagı bı yavasladı eskısı gıbı nasıl yapıcam acaba cevap verırsenız sevınırım sımdıden tsqrler
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar ya ben bısey sorcaqdım da ya bu ben yaptım da telefon bayagı bı yavasladı eskısı gıbı nasıl yapıcam acaba cevap verırsenız sevınırım sımdıden tsqrler




 
''TELEFONUM 5233 GÖRÜNSÜN DİYENLER'' derken neyi kastediyorsun ve bunu yapmak garantinin bitmesine neden olabilir mi?
 

mrtcnkty

Üye
Kardeş iphone temanı çok beğendim de ben tel S5233 TV menüye bi tv simgesi ekleyip ona tıklayınca tv açılsa müthiş olur çünkü bunu yüklersem tv özelliğini kullanamicam sen bu işten baya anlıyorsun yapabilirsen yapar mısın
 

simqe111

Üye
nasıl yükleyeceğimizi biri anlatabilirmi acaba :S bnde wifi var
 
ya kardeş bu iphone temasını yükledim ama telefonun ekranındaki download yazısı kaybolmadı kullanamıyorum şu an telefonu acil yardım edermisiniz...
 
bu rsc1 dosyasını nasıl yüklücez kardeş?? eski görünüme dönmek için ?

--------------- Ekleme ---------------

****** port open error! diyor nasıl yüklücez eskisi gibi görünmesi için ??
 
ya kardeş konula biraz ilgilenirsen sevinirim özelden pm attım bi cvp yazarmısın...
 

hrn_07

Üye
Ya bişi sorucam Firmwae yükleyince telefonun garantisi gidiyormuş galiba öyle değil mi ?
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
bu rsc1 dosyasını nasıl yüklücez kardeş?? eski görünüme dönmek için ?

--------------- Ekleme ---------------

port open error! diyor nasıl yüklücez eskisi gibi görünmesi için ??





Orjinal yazılım istersen dosyası burda
Rscr1 dosyası ise
Yüklemenin anlatım sayfasında mevcut.