sereff
Üye
iphone teması güzel de şu arkadaki bayan resmini nasıl kaldırabilirim ya da değiştirebilirim.
--------------- [sıze=1]ekleme[/sıze] ---------------
arkadaşım
emeğine sağlık yalnız bir konu var .
Ne kadar uğraşsakta orijinali gibi olmuyor.hepsini denedim,hiçbirini beğenmedim en sonunda eski versiyonda kararkıldım.orijinale dönmek isteyenler için keşke link verseydin.ama üzülme ben aradım ve maxicep ciler için buldum.
Beğenmeyip telefonunu orijinale döndürmek isteyenler için
işte link (denenmiştir):
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Aslında ANAKARTI yakma diye bir olay firmware yüklerken imkanı yok.
Teknik servisten kaynaklanan bir düzmece.
Firmware yüklerken sadece ve sadece İŞLEMCİYİ programlıyorsun....
msj attım msn ekle gonultasseref@hotmail.com
Bu firmware olayında bilmediğim yok merak etmeyin.Kardes bu zaten 5233w ekran görüntüsü
arkadaslar ya ben bısey sorcaqdım da ya bu ben yaptım da telefon bayagı bı yavasladı eskısı gıbı nasıl yapıcam acaba cevap verırsenız sevınırım sımdıden tsqrler
bu rsc1 dosyasını nasıl yüklücez kardeş?? eski görünüme dönmek için ?
--------------- Ekleme ---------------
port open error! diyor nasıl yüklücez eskisi gibi görünmesi için ??
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?