Konu off

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler kardeşim fakat aklıma takılan birşey daha var wifi simgesini göremedim ? nerede acaba

--------------- Ekleme ---------------

muhtemelen uygulamalardadır bide tarayıcı nerde ?


uygulamalardan acıyorsunuz
Birde masaüstüne widgetini atarsın olur biter

--------------- Ekleme ---------------

DÜZENLE BUTONUM KAYBOLDU KİM ALDI ÇABUK CIKARIN ORTAYA
 

samo13

Üye
e nasıl yükleniyor ben yapamdım yardımcı olurmusunuz
 

error94

Üye
teşekkür ederim cellatm. samo 13 yükleme basit eski konulardan bulabilirsin aynı şekilde
 
Ellerinize sağlık hepsi süper ama ya Allah rızası için şunları bi nasıl kuracağımı anlatıverin.Teşekkürler..
 
bu son iphone olanda wifi vamı
 
3866 kez gösterilmiş ama 10 kez teşekkür edilmiş. Kimsenin hakkını yemeyin.EMEĞE SAYGI
 
hacı hello kitty girişini ne zaman kaldırıcaksın ve telefon firmware yükledikten sonra S5230W olarak görünyor 5233W değil bunları da düzeltseydin keşke
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
rc2 yi editleyim isterseniz ama suan hellokitty inan canımı cok sıkıyor.

--------------- Ekleme ---------------

3866 kez gösterilmiş ama 10 kez teşekkür edilmiş. Kimsenin hakkını yemeyin.EMEĞE SAYGI


haklısın haklıyım
 
editle editle telefon S5230W görünüyor yaw wap ayarlarını bile yapamadım
 
kardeş merhaba ! gercekten senin çalısmaların harika ötesi samsung temaları için çok teşekkürler. Senden bi ricam olacak bu herhangi bi menünün arkadaki planı metallicanın fotoğraflarından yapabilirsen sadece rc1 dosyası olarak alsam senden olabilrmi saygılar...
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
editle editle telefon S5230W görünüyor yaw wap ayarlarını bile yapamadım


ben ayarlayım

--------------- Ekleme ---------------



bu akşama hazır bil
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
Ruslar yaparda ben yapamammi arkadaş!? geliyor ister inanin ister inanmayin S5233WJVG7 PACHTLIYORUM...
 

Paranoya

Üye
Ruslar yaparda ben yapamammi arkadaş!? geliyor ister inanin ister inanmayin S5233WJVG7 PACHTLIYORUM...

Yaparsın abim niye yapamayasın , bide şu s5233a ya el atsan ne güzel olur s5233a JVI7 içinde bi patch olsa süper olcak .
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
dur bi wifi yi halledelimde
 

RedColt

Üye
Teşekkürler... Bayağı ugrasmıssın ama bir eksik var gibi sanki arka planlarla simgeleri uyumlu seçememişssin biraz ama olsun bu başlangıç daha bu bile büyük bir adım ama birde mesela menü arka planını değiştirebiliyor muyuz? istersen eskisine dönebilirmiyiz sorun çıkma ihtimali var mı ? bunalrı anlatsan rehber hazırlasan çok iyi olur. Birde bu s5233w ye hiç versiyon yayınlan dımı ? kendi orjjinal versiyonu
 
en son mart 2010 firmware çıktı. ondan sonra çıkmadı diye biliyorum