Konu off

1cambaz2

Üye
pardon bişi soracaktım bn bilmıyorumda açıklamısını yaparmsınız lurfenn coq ama coq acılll

--------------- Ekleme ---------------


SUAN BENİM TELEFONUMDA BU MENÜ YÜKLÜ VE ONU KULLANIYORUM.


HERKES ÖYLEE KONUŞMAYACAK! ZART ZURT ETMEYECEK! YAPILAN İŞLERE SAYGI DUYACAK ARKADAŞ...... ANLAYAN ANLAR.......

arkadaşım lutfen kurulumunu anlatırmısın coq acıl coq işime yarıyacakkk lutfen
 
arkadaşım çok güzel olmuş eline sağlık S523KXXJB1_WİFİ FİRMWARE yazan linki indirdim öbürlerinide indirmem gerekiyormu birde nasıl kuracağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar elinize sağlık güzelolmuşda ben aşıklamalı bölümde gösterilenlerin aynısını yaptım ama teli açınca sıfır aldığım ki gibi oldu yanlış bişeymi yaptım acaba.yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi


BUNU İNDİR VE TALNIZCA BUNU YÜKLE 523KXXJB1 TELEFONUNDA YÜKLÜ İKEN


 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
Yükleyiverin gariiii
 

endo16

Üye
hacı fener olmamış sanki onun terine Galatasaray olsaymış daha ii miş
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
Darktema eklendi
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
yeni menü eklendi
 

tayyip34

Kapalı Hesap
kardeşim ne zaman s5603'e geççen, daha doğrusu bize sadece MENÜ SWF' si yapsan yeter yollarını filan bilmediğimiz için sen daha iyi anlıyosun heralde FLASH'tan
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim ne zaman s5603'e geççen, daha doğrusu bize sadece MENÜ SWF' si yapsan yeter yollarını filan bilmediğimiz için sen daha iyi anlıyosun heralde FLASH'tan


5603 te hiç clışmam olmadı eger firmware star gibiyse imkanı var
 
Çok sağlam konu teşekkürler.
 
hacı güzel anlatım olmuşda aklıma bir ayrıntı takıldı ..

Konu Başlığında GÜNCEL (17.09.2010) ... gidiyor konu ise 11.08.2010 (18:30:01) tarihinde açılmış...

1 ay önceden bir sonraki ayın yazılımı nasıl oluyor.. yanlışım varsa affola..
 

tayyip34

Kapalı Hesap
hayır FW demiyorum swf menü o yeter bitane güzel
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi



menüler eklendikce
Konuda güncelleme yapılıyor.
 
arkadaşım eline sağlık güzel olmuş ama bide nasıl yükleyeceğimi anlatsan bide benim tele olurmu s5230 wifi..şimdiden teşekkürler
 
5.0 mükemmel olmuş bide iPhonenunki gibi unlock koyabilsen süper olucak
 

error94

Üye
arkadaşlar bişey sorucam bu temayı normal eskiden firmware yükler gibi yüklüyoruz demi ? bide swf indirince ne oluyor ?
 

error94

Üye
teşekkürler kardeşim fakat aklıma takılan birşey daha var wifi simgesini göremedim ? nerede acaba

--------------- Ekleme ---------------

muhtemelen uygulamalardadır bide tarayıcı nerde ?