Baydırman
Moderator
-
Konu Sahibi
-
Şekersiz hortella gerçek hortella tadı sıfır şekerMortella ne la?
Yardımın içinŞekersiz hortella gerçek hortella tadı sıfır şeker
İkisi de güzel benceYardımın içinhortella mı mortella mı?
Bence üçü de güzelİkisi de güzel bence
3. Göz hemi pis illucuBence üçü de güzel
İfşa mı oldum?3. Göz hemi pis illucu
He yav meslektaşızİfşa mı oldum?
Tamam o zaman uyarHe yav meslektaşız
Uyanın laTamam o zaman uyar
Herkes uyuyor. Foruma gelen yokUyanın la
Adam bence uykulu olmaz. Uykulu olan adam olabilir.Uyku adamdır
Uyku bağımsız adamAdam bence uykulu olmaz. Uykulu olan adam olabilir.
Flakka mı?Uyku bağımsız adam
Flakka mı?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?