sym_3
Üye
-
Konu Sahibi
-
Sen de kimsin panpa
Beni de yanına al ben de eski kurtlardanım .
çok profesyonelim yeni üye olduğuma bakma.
(tekrar signup oldum çaktırma)
www.maxicep.com/symbian-s60v3-diger-internet-uygulamalari/3g-gobrowser-v1-6-0-18-build100621-beta2-s60v3-mega-functional-browser-cn-366404.htmlTürkçe program isteklerini alalım
ya hacı bu sertifika hatası işini hacklemeden nasıl halledilecek biliyorsündür hacklemedegaranti dışı kalıyor ondan dolayı.
Zamanında SpeedyGo, Cleaner, Resco Photo Viewer, nokia Energy Profiler ve daha fazlarsının çevirisini yapmıştım.
Format attım hepsi glttipaylaşmamanın cezası
Demek Anlıyon bu işlerden
Ben telefonun ölü bataryasına özel işlem yapıp 3g ile 14 saat menzile çıkaran insanım. Kimse beni tanımıyor nedenn
Oyun türkceleştirmeyi biliyormusun?
Biliyorum da üşeniyorum hex işi çok meşakkatli :/
Ben zntxhanla yapıyorum
www.maxicep.com/symbian-s60v3-diger...-s60v3-mega-functional-browser-cn-366404.html
TÜRKÇELEŞTİRİN '' HELAL OLSUN ''
Real Football'ı da znhxhan la dene
Dene ve gör
- - - Eklendi - - -
İnşallah çlnce deiğildir kafanı kopartırım yoksa
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?