konu kapandı

saw58

Üye
kardeş bide su sorun web girdiginde yatay döndürdübünde yatay seçenekler butonu calısmıyor

----------Eklendi @ 21:43:44 ---------- Yazıldı @ 21:42:54 ----------

cfw yi çok begendim devamını beklerim tek sorun o......
 
    Konu Sahibi
pek sorun sayılmaz çünkü seçneklerden yatay moda geçilebiliyor... ben operayı kullandığım için fark etmemişim... yeni sürüm çıkartırsam düzeltebilirim...
 

saw58

Üye
pek sorun sayılmaz çünkü seçneklerden yatay moda geçilebiliyor... ben operayı kullandığım için fark etmemişim... yeni sürüm çıkartırsam düzeltebilirim...
<br />
<br />

----------Eklendi @ 06:07:42 ---------- Yazıldı @ 06:04:20 ----------

şimdilik sorun düzeldi.nasıl oldu bilmiyorum sorunu halloldu . İlkdefa senin yaptıgın cfw yi begendim.calışmalarının devamını bekler .
 
nie ovide bağladıgım zaman telefonu c6 olarak tanıyor
 

bykefkof

Üye
v.007 için yokmu arkadaşım onuda yapsan tadından yenmez
 
kardeşim eline saglık ama şu yazı boyutu da cok kücük ya boyutu büyük yaparsak da menu 2li sıra oluyo. bi el atabilirmisin?
bir de ovi store çalışmıyodu arayıp ovi store 1.06 yı buldum kurdum fakat yine açmadı bi yardımcı olursan onun dısında mükemmel bi cfw.
 
    Konu Sahibi
ovi store çalışıyor kardeşim flash lamadan önce e deki herşeyi sildiğinden emin ol ... ondan çalışmamış olabilir sende
 
Hadi ya E derken hafıza kartını kastediyosun dimi? Kötü oldu ya şimdi tekrardan mı kurmam lazım o kadarda program falan yüklemiştim ayarlamıştım teli başka bi yolu yokmudur ya ovi store'u halletmenin?
Dostum bide şu yazı boyutu işine bi bakabilirsen süper olur şimdiden teşekkürler sana.
 

bendede aynı sorun olmuştu ama tekrar flaşlamak zorundasın.
 
kardeşim sağolasın fakat tekrardan flaşlama çözemedi yine aynı problemi aldım. Ama sonra telefondan web tarayıcıma girip ovi.com'a girdim ordan Ovi Mağaza'yı indirince düzeldi. Yazı boyutu ile ilgili olarakta Nadir abinin paylaştıgı bi programı buldum onunla büyültebiliyoruz boyutu.
virgo2000 kardeşim müthiş bi cfw dokunmatik falan inanılmaz şu 2 problemi de hallettim artık geriye sorunsuz bi cfw'nin keyfi kaldı
 
Selamün aleyküm kardeş çok güzel bir çalışma olmuş gerçekten hızı fark edilir şekilde ama resimlerime her yeniden giirdiğimde açılıyor diye biraz bekleme yapıyor ki önceden olmuyordu ve müzikleri çok uzun süre tarıyor ki şuan bu mesajı yazarken ala tarama yapıyor açılmadı daha belkide benim hafıza kartında müziklerde bozukluk olabilir bir kaçınca ondan takıntı yapmış olabilir onunla ayrı ilgilenirim denerim eğer sende de öyle yapıyorsa taramasını bekliyorum zaten ve en önemli isteğim ise bildirimler in ev ekranında çıkması bunu yapabilirmisin bu çok hoşuma gidiyor sadece bunun için diğer fw leri kullanıyorum ama çok kasıyor onun için oda beni sinir ediyor yine bu tür fw ye dönüyorum elegant var kotu koylunun bununla aynı neredeyse gerçekten sade ve güzel sadece isteğim şu bildirimlerin eklenmesi ev ekranına bu konuda bilgi verirmisin.... ha unutmadan şu konuşan fare 5800 de olmuyormu çok hoşuma gitti
 
konuşan fare işlemi tamam ovi den indirirken hata veriyormuş sadece manuel pşarak bütün dosyaları yükleyince tek tek çalışıyor... bana sadece widget desteği sağlayan ve sadece bildirimleri göstersin yeter 5800 bunu istiyorum ev ekranında mümkünse bu fw nin içine gömülü olsun ayrı olarak program halinde çalışmasın çünkü ramdan çok yiyor ve her seferinde yeniden başlatmak gerekiyor gömülü olursa çok çok minnettar olurum )) şuan SPB mobil shell ful sürm kullanıyorum mükemml bir görüntü katıyor telefona bilmeyenler netten bakabilir çok güzel program ama bunu kurmak için sağlam ram gerekli oda bu trancy veya elagant vb fw lerde olur çünkü 70 mb ramın 20mb o alıyor neredeyse )) diğer fw lerde 20 giderse geriye 25 filan kalır telefon karınca misali olur )) ama bu fw lerde trancy elagant vb fw lerde hiç kasma olmuyor.... neyse benin en çok istediğim c6 n97 fw lerinde olan bildirimi bu orjinal üzerinde istiyorum widget desteği atılıp bu fw ye gömülür mü sabırsızlıkla bekliyor olacağım teşekkür ederim şimdiden
 
Kardeşim birini aramaya kalktıgımda telefon restart atıyor neden olabilir bu ya? şimdi bu çıktı aksilik..!
 
    Konu Sahibi

o widget ı orjinale fw ye gömmek imkansız... çünkü widget desteği yok orjinal 5800 da ... yoksa çoktan portlanırdı... ben de spb shell kullanıyorum ... dediğin gibi c6 yazılıımına gerek yok spb shell olduktan sonra...

----------Eklendi @ 21:20:25 ---------- Yazıldı @ 21:19:32 ----------

Kardeşim birini aramaya kalktıgımda telefon restart atıyor neden olabilir bu ya? şimdi bu çıktı aksilik..!

bilmiyorum kardeşim kurduğun bi programdan olabilir ... ben denedim aramada aranmada problem yok
 
kardeşim problem burda buldugum yazı boyutu artırma programındanmış. ama onu kaldırınca da yazı minnacık oluyo okunmuyo ne yapabiliriz bunun icin. yazı boyutunu normal seceneklerden artırınca da menü kocaman oluyo. normal versiyondaki gibi olsa yazı boyutu keşke
 

MusTy57

Üye
Kardeşim birini aramaya kalktıgımda telefon restart atıyor neden olabilir bu ya? şimdi bu çıktı aksilik..!
Bendede var bu olay çok fazla restart atıyor telefon. En çok arama gibi olayları gerçekleştirdiğimde oluyor..