*-king-*
Üye
sertifika sorunu werir mi bu ?? uygulama yüklerken
maalesef... neden 52.0.101 e geçmiyorsun ki.... son sürüm her zaman iyidirv52.007 için olanı yayınlayacakmısın?
Bu arada ellerine sağlık.
maalesef... neden 52.0.101 e geçmiyorsun ki.... son sürüm her zaman iyidir
TRANCY v 2 yüklediğimde begenmesem 5800 v52.0.7 dönebilirmiyim
n8 tuş kilidi istiyorum nasıl yapacam buna
----------Eklendi @ 18:12:02 ---------- Yazıldı @ 18:09:36 ----------
birde harbi v52.0.7 için yapsaydın iyi olurdu güzel bi anlatım olmuş
bide c6 ev ekranı ile n8 tuş kilidi koysaydın gayet şık olurdu
<br />yukledım v2 de su hata var kamerada secenekler butonu yok ...cozersen iyi olur.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?