konu kapandı

*-king-*

Üye
girdiğimde hata verıyo dıger sencenekten gırıyorum bu sefer offlıne yapınca hıç bişeye basmıyor yardım lutfen
 

wadegame

Üye
kardeşim ellerin dert görmesin süper birşey yapmışsın 101e geçmiştim artık çok mutluyum çünkü 101 in dokunmatik hassasiyeti çok zarif ve süper herkese tavsiye ederim yalnız şu sürüklemeli tuş kilidide uydurulsa süper olur ama c5in tüş kilidini koymayın hiç güzel değil birde bu tüş kilidini kendimiz yapamazmiyiz flash ile teşekkürler

----------Eklendi @ 11:26:17 ---------- Yazıldı @ 11:12:26 ----------

virgo sana çok teşekkür ederim önceden 101i nasıl007 ye çeviririm diye düşünüyordum ama şimdi öyle fikirde değilim bana desinler007 geç geçmem çünkü çok mükemmel herkese tavsiye ediyorum herkes gözü kapalı geçsin 101 e pişman olmayacaksınız zaten dokunmatiki yeter eğer benim gibi akşama kadar internette ve dosya çok indiriyor isen hiç bekleme hemen yükle
 

ayd305n

Üye
sabirsızlıkla yüklenmesini bekliyorum işallah istedigim hd oyunlarını calıstırır
 
52.007 için olanını yapamazmısın yaaa baya güzel bişeye benziyo ama 52.001 için bu yaaa offf neyse genede güzel bir çalısma
 

ugur7

Üye
eywallah kardeşim çok saol
 
eline sağlık arkadaşım dalgınlıkla v 51 yüklemiştim , telefon çökmüştü.bu v 52 yükleyince düzeldi.ve telefon çok sade ve bir çok gereksiz uygulamayı kaldırmışsın.ii çalışmalar.
 
sertifika sorunu werir mi bu ?? uygulama yüklerken
 
c5 tuş kilidini de atsaymışsın çok süpeer olacakmış rofs2 ye at demişsin ama baktım araştırdım biraz yapamadım yapabilirsen sevinirim şimdiden teşekkür ederim
 
    Konu Sahibi
sertifika sorunu werir mi bu ?? uygulama yüklerken

sertifika sorunu tabi ki yok ... hackli fw dir ... c5 tuş kilidi yerine çok daha güzel tuş kilidi programları olduğu için kaldırdım onu ... ama isteyen nokia firmware editor ile atabilir ... forumda hepsi mevcut
 

estami

Üye
v52.007 için olanı yayınlayacakmısın?

Bu arada ellerine sağlık.
 

dogan64

Üye
hocam ellerine sağlık indirip deneyeceğim.
 

estami

Üye
maalesef... neden 52.0.101 e geçmiyorsun ki.... son sürüm her zaman iyidir


Hemşo haklısında 101'e geçenler pek şikayetci oldular bir ara beğenmediler 007 'ye dönmek istediler hem yeniden orjinal fw yüklemem lazım 101'e yükseltmek için
 
101 sürümünün dokunmatiği süper.abartı değil v52.0.007 kullanıp ta bu yazılımın tadına bakmyanlar pişman olur.

@virgo2000 kardeşim eline sağlık.Telefonuma biraz önce v1 kurdum gerçekten güzel.Hızlı bi fw yapmışın
 
arkadaş süperrrrr kımse 101 den korkmasın
 
Tepkiler: birikar

birikar

Üye
bende katılıyorum şahane şiddetle tavsiye ederim
 
Tepkiler: CELİKERKENAN

saw58

Üye
TRANCY v 2 yüklediğimde begenmesem 5800 v52.0.7 dönebilirmiyim
 
n8 tuş kilidi istiyorum nasıl yapacam buna

----------Eklendi @ 18:12:02 ---------- Yazıldı @ 18:09:36 ----------

birde harbi v52.0.7 için yapsaydın iyi olurdu güzel bi anlatım olmuş

bide c6 ev ekranı ile n8 tuş kilidi koysaydın gayet şık olurdu
 
    Konu Sahibi
TRANCY v 2 yüklediğimde begenmesem 5800 v52.0.7 dönebilirmiyim

dönersin de biraz sıkıntılı bi iş o... ben c6 da dönmüştüm, ama orjinal yazılımda denemedim... hem dönmene gerek de yok ... v52.0.101 en iyisi şu an... kur pişman olmayacaksın...

----------Eklendi @ 03:27:00 ---------- Yazıldı @ 03:25:10 ----------


senin ve senin gibi n8 tuş kilidi yazılımda olsun isteyenler için n8 tuş kilitli olan yazılımı upload ediyorum...
 
Tepkiler: onuraslan

saw58

Üye
yukledım v2 de su hata var kamerada secenekler butonu yok ...cozersen iyi olur.

----------Eklendi @ 14:02:12 ---------- Yazıldı @ 13:36:24 ----------

yukledım v2 de su hata var kamerada secenekler butonu yok ...cozersen iyi olur.
<br />
<br />

----------Eklendi @ 14:04:56 ---------- Yazıldı @ 14:02:12 ----------

kardeş bide su sorun web girdiginde yatay döndürdübünde yatay butonu calısmıyor