sercan akmannn
Üye
v52.0.007 yok mu acaba?
yeni sürümden eski sürüme dönemezsin... dönmen için yeni sürümün core dosyasıyla eski sürümün rofs2 dosyasını kullanıp flashlaman gerekir... ben bu şekilde çok krdum ama galiba bazen yemiyo bu yöntemArkadaşlar ben bu Cfw yükledim. İlk defa Cfw yüklüyorum. Bu cfwden başka cfw yükleyemiyorum yükleyince tel açılmıyo. Ne yapmam gerekiyo ?
Hocam ben uzun zamandır v51 tsunami ile devam ediyordum yenilik ne var diye girince bu cfw ilgimi çekti Ev ekranı olarak transparan oratsu kullanıyorum benim için ev ekranı önemli bu cfw de hangileri var öğrenebilirmiyim
ya kardeş bi yardım ediver herşeyi yapıyorum bir türlü flas a bastığımda teli görmüyor denemediğim usp kalmadı off of
----------Eklendi @ 08:54:41 ---------- Yazıldı @ 08:53:11 ----------
PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Not found!!!
Detected P-: 90009699
P- nokia module version 01.02
Init usb communication...
PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Not found!!!
diyor tam flus dediğim anda power tuşunada basıyorum off bide c6 yazılımı yüklü bende ondanmı acaba ?
----------Eklendi @ 09:17:38 ---------- Yazıldı @ 08:54:41 ----------
sorunu çözdüm arkadaşlar arka usp porta bağladım işlem tamamdır kardeşim çok saol allah senden razı olsun...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?