konu kapandı

Kardeş elin dert görmesin süper bi iş çıkarmışsın...
Tebrikler...
 
Arkadaşlar ben bu Cfw yükledim. İlk defa Cfw yüklüyorum. Bu cfwden başka cfw yükleyemiyorum yükleyince tel açılmıyo. Ne yapmam gerekiyo ?
 

ByRdv

Üye
v52.0.007 yok mu acaba?
 

ByRdv

Üye
tamam kardeş güzel cfw ama 007 sürümü olsaydı yüklerdim hemen..
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar ben bu Cfw yükledim. İlk defa Cfw yüklüyorum. Bu cfwden başka cfw yükleyemiyorum yükleyince tel açılmıyo. Ne yapmam gerekiyo ?
yeni sürümden eski sürüme dönemezsin... dönmen için yeni sürümün core dosyasıyla eski sürümün rofs2 dosyasını kullanıp flashlaman gerekir... ben bu şekilde çok krdum ama galiba bazen yemiyo bu yöntem
 
Arkadaşlar sadece bu cfwyi kurarken phone not found hatası almıyorum diğer bütün cfwlerde bu hatayı alıyorum. Lütfen yardımcı olun Cfw yaptığıma pişman oldum valla.
 

mehce

Üye
Hocam ben uzun zamandır v51 tsunami ile devam ediyordum yenilik ne var diye girince bu cfw ilgimi çekti Ev ekranı olarak transparan oratsu kullanıyorum benim için ev ekranı önemli bu cfw de hangileri var öğrenebilirmiyim
 
    Konu Sahibi
Hocam ben uzun zamandır v51 tsunami ile devam ediyordum yenilik ne var diye girince bu cfw ilgimi çekti Ev ekranı olarak transparan oratsu kullanıyorum benim için ev ekranı önemli bu cfw de hangileri var öğrenebilirmiyim

bunda 3 tane ev ekranı var ... temel - rehber çubuğu - parmak kullanımı ... ama seniin dediğin ev erkanını daha sonra da kurup kullanabilirsin..
 

caglet

Üye
Süper birşeye benziyorda bi n97Mini ' Ye yok boyle süper bişiy
 
Arkadaşlar müzik player benim müzikleri görmüyo bu cfwde ne yapmam gerekir ?
 

ilkhe

Üye
ya kardeş bi yardım ediver herşeyi yapıyorum bir türlü flas a bastığımda teli görmüyor denemediğim usp kalmadı off of

----------Eklendi @ 08:54:41 ---------- Yazıldı @ 08:53:11 ----------

PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Not found!!!
Detected P-: 90009699
P- nokia module version 01.02
Init usb communication...
PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Not found!!!

diyor tam flus dediğim anda power tuşunada basıyorum off bide c6 yazılımı yüklü bende ondanmı acaba ?

----------Eklendi @ 09:17:38 ---------- Yazıldı @ 08:54:41 ----------

sorunu çözdüm arkadaşlar arka usp porta bağladım işlem tamamdır kardeşim çok saol allah senden razı olsun...
 

stiflir

Üye


kardeş üst yazılım yükledikten sonra ancak yine aynı yazılımı yükleyebilrisin telefon o yüzden açılmıyor yani yükleyeceklerin de artık 52,101 sürümü yazılım olması gerekiyor
 
Efektlerin çok hoşmuş gerçekten anlık açılıyor
 
ya arkadaşlar ben bu cfw yi yükledim çok hoşuma gitmedi eski kullandığıma dönmeyi denedim hata verdı telefon açılmadı sonra bi daha bunu yükledim tel açıldı sonra hafıza kartıyla tele format attım öle denedim yine olmadı yine bunu yükledi m yine tel açıldı eskisini değilde başka bir cfw yükliyim dedim yine açılmadı tel orjinal fw yükliyim dedim yine açılmadı nolur yardım beyler
 
    Konu Sahibi
... bu son sürüm yazılımdır... bunu yükledikten sonra v52.0.101 yükleyebilirsin ... v52.0.101 olarak orjinal istiyorsan tavsiyem burdaki yazılım, c6 istiyorsan sitede eski sürüme nasıl dönüleceğini anlatan konu mevcuttur...
 
Tek seferde yükledim, en küçük sorun yok ellerine sağlık güzel cfw