Konu İptal Olmuştur.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Konu İptal Olmuştur.
Konu İptal Olmuştur.
 
şunu düzelteym 3g var ama 3g kamerası yok. bir de bence fiyat pahalı olmuş. ama siz bilirsniz. resim de koymalısınız.
hayırlı satışlar
 
    Konu Sahibi
tabiki 3gsivar ama görüntülü görüşme dışındaki şeyleri destekliyor.KVKda Gerçek fiyatı 433tl
ben bu ilanı sahibinden .com da resimli yapmışım zaten oraya göz atarsanız benimkini bulabilirsiniz.
 

Burak

Üye
resim ekleseniz iyi olur,
 
    Konu Sahibi
Nereye resim ekliyim

----------Eklendi @ 18:37:52 ---------- Yazıldı @ 18:37:00 ----------

BU VERDİĞİM SİTEDE İLANIMI BULABLİRSİNİZ ONDA RESİMLERİ VAR
 
    Konu Sahibi
cektiğim fotoğrafları nasıl buraya yükliyim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...