Konu hortlatanlar !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Konu hortlatanlar !!
Arkadaşlar Forumda çoktan kapanmış bir konuyu hortlatanlar hakkında ki düşünceleriniz nelerdir ?

Edit: Konunun yeri için kusura bakmayın. yanlışlık olmuş. inşallah ilgili admin taşır konuyu
 

cyber

Üye
bilerek yapıyolar
 
bu konunun yeri de tam da doğru yer
 
Tepkiler: AndroidciMünir

S.c.k.N

Üye
Tepkiler: Niizuma.Eiji, Del Rey, MasteLaa ve 2 diğerleri

MrExpert

Üye
Ben onlara farkli bir gözle bakiyorum
 
    Konu Sahibi
Peki senin konuları yanlış yere açanlar hakkında düşüncelerin nelerdir ?

Ben konuyu konu dışına açtım zannedıyordum tarayıcıda birden çok sekmede maxicep açıktı. yanlışlıkla olmuş . bilerek mi yaptk ?
 
4 çeşit hortçu vardır.

1-)Mesaj kasmak için çabalar ki sonunda banlanır
2-)Aldığı telefonun adı geçen eski-yeni bütün konuları bulur ve aldığı telefonu över.Böylece kendisindeki telefonun en iyisi olduğunu hisseder ve egosunu tatmin eder.
3-)Bir üyeyle tartışan (Genellikle tartışmayı bilmezler) ve tartışmadan mağlup olarak çıkan üye tartıştığı üyenin yorum yaptığı bütün konuları bulur ve tartıştığı üyenin fikrinin aksini iddia eder.Böylece 1 tartışma daha çıkar ve kazanma ihtimali doğar.Eğer kazanırsa intikam aldığını düşünüp mutlu olur.
4-)Bu grup ise zararsızdır.Aradığı konuyu bulur ve teşekkür eder veyahut konudaki bir hatayı düzeltir ve susar.

İlk 3 hortçu grubu ile ilgili duygularımı söylersem banlanabilirim
 
Tepkiler: Praetor

.yaRasa.

Üye
geçen benimde başıma geldi konuyu sildirene kadar gözümden terledim
 
Arkadaşlar konu hortlatmak yasak değil bırakın eğlensinler....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...