Konu hort'latanlar!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Konu hort'latanlar!
Lütfen dikkat edin artık. Can sıkmaya başladı bu iş.
Kimse size hortlatmayın demiyor da be arkadaş
28.11.2011'de açılan bir doğum günü konusuna 20.06.2012'de de
doğum günün kutlu olsun
yazılır mı yahu?
 
Tepkiler: Şehriyar

SHS

Üye
katılıyorum
 

Hasan

Üye
28.11.2012 olsun o olurdu ama ilginç bi hortlatma olmuş
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Saçmalamaya başladı artık iyice bu iş.
Bu konuyu görünce de kurallar doğrultusunda yapıyoruz diyecekler elbet.
Kurallar bariz ortada.
 
HORT'lak görmüş masum köylü Adamı korkutmayın yahu
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bir tanesi gerekli ceza puanını aldı.

- - - Eklendi - - -

Ama devam ettiğine göre banlanacaktır büyük ihtimalle. Üst yönetime ilettim
 

KayraBey

Üye
Durup dururken başladılar.Çok tuhafıma gitti.Sanki onlar onlar değildi İçlerine kötü ruh girmiş gibi
 
aslında misafir olar geldim senin konuyu gördüm kutlamalardaki şahsiyetleri biliyorum da bir tanesi garibime gitti
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Adam hala devam ediyor arkadaş.
Yine bir doğum günü konusuna yorum yapmış.
 

SHS

Üye
yakında yolcu kendileri
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Adamı şikayet etmekten bıktım artık.
Yarın sabah da uyanır uyanmaz kuzenini mi dövecek bakalım.
 

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Tepkiler: spy ghost

-efşan

Üye
    Konu Sahibi
Konu mu açayım arkadaşım. Benim konularımı hortlatmayın dedim size.
Anlamıyor musunuz? Basmıyor mu o kafanız?
Yaşınıza göre mi konuşalım?
 

.BlueTR

Üye
Konu mu açayım arkadaşım. Benim konularımı hortlatmayın dedim size.
Anlamıyor musunuz? Basmıyor mu o kafanız?
Yaşınıza göre mi konuşalım?
hayır anlamıyoruz.kıtım tamammı?
belki görmedik?
ne biliyorsun?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...