şuan mümkün değil çünkü program yok telefonumda ayrıca durumu anlattım konu açmak istiyorum başlığı yazıyorum altına konuyu giriyorum konu aça tıklıyorum başlık kalıyor yazdıklarımın tümü siliniyor konu kutucuğü boş kalıyor hiç bir hata almıyorum.
malesef yine aynı operanın çerezleri felan sildim denedim olmadı telefonun kendi tarayıcısından girdim denedim ondanda olmadı :/ bir hafta önce internet paketi almıştım hız düştü çok yavaşladı acaba ondan olabilirmi ?