Konu Açamıyorum :/

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

R.A.M

Üye
Aynısı bendede oluyordu opera, uc browser hepsini denedim olmadı
 
    Konu Sahibi
malesef yine aynı operanın çerezleri felan sildim denedim olmadı telefonun kendi tarayıcısından girdim denedim ondanda olmadı :/ bir hafta önce internet paketi almıştım hız düştü çok yavaşladı acaba ondan olabilirmi ?

- - - Eklendi - - -


Aynısı bendede oluyordu opera, uc browser hepsini denedim olmadı

peki düzeldimi?
 
    Konu Sahibi
Halen ben konu açamıyorum s40 java destek ve s60v3 bölümüne ne yaptıysam olmadı başka tarayıcıylada denedim yine olumsuz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...