bulutsuzgece
Üye
-
Konu Sahibi
-
4 GB RAM neden olmasın?
4GB RAM`e neden bu kadar takildiniz bilmiyorum, 64bit teknolojisi zaten gerçek anlamda 4GB ve üzeri RAM`de performans veriyor.
Ama bana sorarsanız ben daha bu konseptten daha güzel ve gercekcisini gormedim.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
abi bence bu windowsa en uzak konsept kesinlikle bu kadar kasmazlar... kaç senedir görüyoruz adamları4GB RAM`e neden bu kadar takildiniz bilmiyorum, 64bit teknolojisi zaten gerçek anlamda 4GB ve üzeri RAM`de performans veriyor.
Ama bana sorarsanız ben daha bu konseptten daha güzel ve gercekcisini gormedim.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Valla Surface Pro 3'ün donanımını gördükten sonra Microsoftla ilgili her türlü donanım iddiası bana abartı gelmez.abi bence bu windowsa en uzak konsept kesinlikle bu kadar kasmazlar... kaç senedir görüyoruz adamları
3D Touch en az 2 yıl daha piyasaya sürülmez,ayrıca 2 gb ram de windows phone için fazlasıyla yeterliBen yıl sonunda çıkacak McLaren kod adlı cihazı bekliyorum.
Eğer 3D Touch, Lytro kamera vb özelliklerle gelirse, 2GB Ram de olsa alacağım.
Abi hayran kaldım o arama ekranı ve uygulama menüleri sola çekme felan olabilirmi ki wp9 la ?4GB RAM`e neden bu kadar takildiniz bilmiyorum, 64bit teknolojisi zaten gerçek anlamda 4GB ve üzeri RAM`de performans veriyor.
Ama bana sorarsanız ben daha bu konseptten daha güzel ve gercekcisini gormedim.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bende sırf Windows amblemi için almaya hazırımŞu Windows Logosu harika düşünülmüş. Apple'ın logosu sayesinde beğenen çok kişi tanıyorum.
3D Touch en az 2 yıl daha piyasaya sürülmez,ayrıca 2 gb ram de windows phone için fazlasıyla yeterli
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?