Komik Forum DiyaLogLarı ...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Komik Forum DiyaLogLarı ...
Herkesin Başına Gelmiştir ehuehue


Forum yoneticisi:
Arkadasim bu konu daha once verilmisti. Forumu aramadan niye konu aciyorsun.
user:
arama emrim yoktu arayamadim ehuehueheu
Forum yoneticisi:
Banned !


user:
Hocam actigim konuyu kilitlemissin ya
Forum yoneticisi:
ee
user:
Bizim bir arkadas icerde kalmis , ustune kilitlemissin konuyu, bi aç da cikiversin ehuehuehu
Forum yoneticisi:
Banned !

user:
Haci program isteklerimizi burada mi yapiyoruz.
Forum yoneticisi:
evet
user:
O zaman siradaki program sevip de kavusamayanlara gitsin ehuehuehu
Forum yoneticisi:
Banned !

Forum yoneticisi:
Arkadasim konuyla alakasiz basliklar acmayin demedik mi!
user:
Biz forumla alakasiz yoneticilere karisiyok mu!!! ehueheuehu
Forum yoneticisi:
Banned !

User:
Bir zamanlar hor gorup de banladigin , repsiz ama gururlu bir user vardi ya
????:
Forum yoneticisi:
ee ?
User:
Yok yani abi bani artik kaldir da foruma girelim diyecektim .


 
Tepkiler: sempAtiK42, silop_kms, AKATLI ve 3 diğerleri

SucX

Üye
Allah adminleri böyle üyelerden korusun
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Çok komik eline sağlık verilmedi galiba
 
    Konu Sahibi
Acaba Bizim Sitede Böyle Birileri Varmıdır Serkan

Teşekkürler.Enes Verildimi ?
 

SucX

Üye
Sanırım yok
Ama var olabilirde.. bize çaktırmıyodur
Nazı adminlere geçiyodur ?
 
gecen admınlerımızden bırı kendı dıyologunu vermıstı bızım sıtemızdede var tesekkurler melek guzeldı
 

'Davut

Üye
biraz uzun diyologlar olsaydı süperdi .
 
User:
Bir zamanlar hor gorup de banladigin , repsiz ama gururlu bir user vardi ya
????:
Forum yoneticisi:

ee ?
User:

Yok yani abi bani artik kaldir da foruma girelim diyecektim .


en güzeli bu
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler Beylerr
Misafir Umduğunu Değil Bulduğunu Yermiş
Sizdee Umduğunuzu Değil Bulduğunuzu Okuyun
 
™ мγdяєaм;1582444' Alıntı:

User:
Bir zamanlar hor gorup de banladigin , repsiz ama gururlu bir user vardi ya
????:
Forum yoneticisi:
ee ?
User:
Yok yani abi bani artik kaldir da foruma girelim diyecektim .


 

AKATLI

Üye
sen bizi güldürdün Allah ta seni güldürsün
 

Cihandar

Üye
bnde adminler neden sinirli olur diyordum böle adamlar olursa tabi sinirli olur
 
güzel eline sağlık melek...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...