kocaelıden ps2 satılık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ozer_20

Üye
    Konu Sahibi
kocaelıden ps2 satılık
slm ben kocaelıden coskun ben ps2 mı satmak ıstıyorum herseyı yanında verılecektır chıpı 8 mb hafıza kartı 2 sony aıt orjınal kol ve 30 oyun verılecektır acıl satılıktır hıcbır sorun yoktur 4 ay once aldım babannem garantısını yanlıslıkla sobaya atmıs ama oyunları asagıya sıralıyım zaten sıfır gıbı mesajlar beklıyorummack down 2010.pes 2010.modern warfare 2.fıfa street 2.black.tekken 5.gran turısmo 4.pes 2008.pes 2009.007 james bond.lord of the rıngs.ve bırcok oyun bana msn den ulasabılırsınız (polat_34_41@windowslive.com)

--------------- Ekleme ---------------

yanlıs bır oyun adı yazdım call of duty 5 yerıne modern warfare 2 yazmısım ozurdılerım
 
Tepkiler: remixtik
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...