Kobe'den Sonrası da Var!

    Konu Sahibi
Kobe'den Sonrası da Var!



Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı Antrenörü Ataman, Deron Williams ve Kobe dışında birkaç yıldızı daha kadrolarına katacaklarını söyledi.
Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı Başantrenörü Ergin Ataman, taraftara müjdeli haber verdi. Deron Williams'tan sonra NBA starı Kobe Bryant'ın transferi için de çalışmaların devam ettiğini belirten tecrübeli çalıştırıcı, "Kobe gibi bir ismi Türkiye'ye getirmek kolay bir iş değil. Bu konuda yönetimimiz çalışmalarını sürdürüyor. Şimdilik hiçbir problem yok. Eğer bir aksilik olmazsa Kobe Bryant bizimle birlikte olacak" dedi. Kobe dışında başka yıldızlar da alacaklarını kaydeden Ataman, "Kobe'nin yanı sıra başka yıldızları da kadromuza katacağız. Bunlar NBA'de lokavt bitse de bizimle kalacak isimler olacak. Taraftarımız hiç merak etmesin. Biz şov yapmak amacıyla bu transferleri yapmıyoruz, hedefimiz şampiyon olacak bir kadro kurmak" diye konuştu.



bjkrhpozitif.com
 
alla alla adamlar lokavt diye bjk den başka takımmı bulamadı
 
    Konu Sahibi
onlarda bılıyor besıktas farkını kör değiller yaa
 
nasıl bi fark sanki her yıl euroligte final four oynuyolar ve ligte şampiyonluğa oynuyolar da ben mi bilmiyom
 
Tepkiler: Samsun55''
    Konu Sahibi
evet sen göremıyosun
 
Tepkiler: 'İbrahim'
Sen başka bakıyosun çünkü tuttuğun takım sana lafım yok ama bjk bu yıl bizi zorluycak gibi görünüyo
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
nihaha .D baskette bak bakalım gs nerde öyle yorum yap
 
Nerde geçen yıl lig finalinde olan takım
 

India

Üye
hepsi iverson'a soruyor heralde gelmeden önce