Klasör İçinde Klasör Açmak Programsız !! Ön İzlemeli ..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

EFeNDy17

Üye
    Konu Sahibi
Klasör İçinde Klasör Açmak Programsız !! Ön İzlemeli ..
Yapmanız gerekenler
1. Öncelikle menüde taşımak istediğiniz klasörü oluşturun ve sol üst köşeye taşıyın.
2. Herhangi bir .sis uzantılı dosyayı açın ve yüklemeyi başlatın. Dosya küçük boyutlu olursa daha çabuk olur. 300 kb lık bir dosya yeter.
3. Yükleme devam etmekteyken menüyü açın ve klasöre taşı seçeneği olan bir uygulamanın üstünde durup seçeneklere basıp bekleyin.
4. Yükleme tamamlandığı anda ikon seçimi değişecek ve taşımak istediğiniz klasörün üzerine otomatik olarak gelecektir.
5. "Klasöre Taşı" deyin ve hangi klasörün içine taşımak istiyorsanız onu seçin. Eğer seçtiğiniz klasöre atmayı denerseniz klasör boşsa silinecek silinemeyen öğe içeriyorsa hata verecektir.

Her türlü tel modeli için uygundur.. güle güle kullanın
 
Tepkiler: baha171, Gedge, ciah ve 1 kişi daha

macline

Üye
ben yapamadım nedense...
 

mrat52

Üye
evet resımler kırıkk
 

Ozan

Admin
Resimler kırık ancak olay anlaşılıyor bence
 
gerçekten güzel olacağa benziyor hemen deniyorum olursa teşekkür verecem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...