Arkadaşım çok teşekkürler...
Tam, yapamadım olmuyor diye mesaj atacakken birden kursorun klasör üzerine geldiğini gördüm.
Sayende en çok yapmak istediğim ve ihtiyaç olan şeyi yapabilme fırsayı edindim.
Diğer arkadaşın bahsettiği XXX.aifA.... anlamadım. Taşımak istediğimiz klasörün System içerisinde dosyası var mı yoksa bu sadece program taşımak için mi?
*** Birde... sadece program yüklenirken değil, uninstall yaparken yani geçici kurduğumuz programı kaldırırkende yapabiliyoruz. İki klasör taşıdım biri kurulurken biri kaldırılırken... : )
Bu arada arkadaşlara küçük bir not, seçeneklere tıklamadan önce programın kurulmaya başlaması gerekiyor.
Teşekkürler, kolay gelsin...