Klasör içinde Klasör açma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Klasör içinde Klasör açma
Arkadaşlar bu yöntemi tüm S60 larda denedim

Önce telefonunuza işine yarayıp yaramaması önemli olmayan herhangi bir program gönderin
Program mesajlardayken menüde klasörü oluşturun ve menünün en üst sol kısmına yerleştirin
Sonra mesaja gidin ve programı yüklerken karşınıza çıkan tüm aşamaları atlatıp hemen menüde klasörler içine taşınabilen bir öğenin üzerine gelin, hemen seçeneklere tıklayın ve bekleyin
Kısa bir süre sonra menü kursörünün az evvel oluşturduğunuz klasör üzerine geldiğini göreceksiniz
Bu yöntemle telefonu kandırmış olacaksınız ve seçeneklerdeki klasöre taşı sekmesini kullandığında
bu klasörü istediğiniz klasör içine taşıyabileceksiniz


Saygılar...
 
Tepkiler: Da®kness

erdemefe

Üye
evet güzel bir yöntem aynı şekilde ismi değişmeyen nesnelerin isminide değiştirebiliyorsunuz mesla yüklediğiniz herhangibi programın
 
bende bi tüyo vereyim her ikon için program yüklemektense fexplorer x-plore ile Eystem/apps/xxx klasörün içindeki xxx.aif dosyasını xxx.aifA olarak değiştirip menüye dönüp klasör üstüne gelip seçeneklere basıp bekleyin...
 

LouKe

Üye
süpermiş saolasın
 

NobLe

Üye
paylaşımlar için teşekkürler...
 

4734235

Üye
Arkadaşım çok teşekkürler...
Tam, yapamadım olmuyor diye mesaj atacakken birden kursorun klasör üzerine geldiğini gördüm.
Sayende en çok yapmak istediğim ve ihtiyaç olan şeyi yapabilme fırsayı edindim.
Diğer arkadaşın bahsettiği XXX.aifA.... anlamadım. Taşımak istediğimiz klasörün System içerisinde dosyası var mı yoksa bu sadece program taşımak için mi?
*** Birde... sadece program yüklenirken değil, uninstall yaparken yani geçici kurduğumuz programı kaldırırkende yapabiliyoruz. İki klasör taşıdım biri kurulurken biri kaldırılırken... : )

Bu arada arkadaşlara küçük bir not, seçeneklere tıklamadan önce programın kurulmaya başlaması gerekiyor.
Teşekkürler, kolay gelsin...
 

benim verdiğim tüyo ile program yüklemene gerek yok herhangi bir aif dosyasının adını değiştirince menüden 1 ikon düştüğünden telefon tekrar hesaplıyor ve en başa geliyor lojistik...
 
    Konu Sahibi
Evet çilekeş Sana katılıyorum aslında Daha kısa bir yöntem
Yalnızca Fexplorer Benzeri bir pro gerekli
Bu arada yine söylüyorum "türkçeleştirmelerinin hastasıyım"
 
Evet çilekeş Sana katılıyorum aslında Daha kısa bir yöntem
Yalnızca Fexplorer Benzeri bir pro gerekli
Bu arada yine söylüyorum "türkçeleştirmelerinin hastasıyım"

valla 50 pro yüklü telefonda biri hariç hepsi türkçe çeviri yapıcam ama bitti ingilizce olan opman lanet proymuş 1 harf değiştir çalışmıyor kereta...
 
bilgilendirme için sağol arkadasım
 
Muhteşem 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Acaba ilk kim keşfetti bu yöntemi
 
Vay be benim aklıma gelmemişti bu yaptım oldu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...