Klasik Bounce TR

ertyun

Üye
sağol süper bişey yapmışşın ama bir istediğim daha war gtaya benzer mobil oyun bulursan sevinirim 6300 için
 

ertyun

Üye
çok sağol güzel paylaşım oldu
 

truros

Üye
rapide atmayın şunu yaw xD
 

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
tekrardan hatırlatıyorum eski konu olduğu için link rapidde.. konuyu değiştirme yetkim yok nedense :S
8. sayfanın son mesajına bakın..
 
.Güzelmiş...şu oyundan bir türlü vazgeçemiyorum.
 

ROJEK

Üye
oyunu yükledim oyun güzel de tam ekran sorunu var 6300'da.... onu nasıl halledecez....
 

rapman

Üye
güzel ama ekran boyutu çok küçük başa yazsaydın keşke ( galiba 128x160 )
 
YuCk Arkadaşımız Koycakta Olmucak He
 

krazzo

Üye
paylaşım için saol
 
aga e250 java oyun hatası werio olmadı yinede saol
 

63arch03

Üye
ya kardeş eline sağlıkta benim 6303de neden oynuyamıyorum bu oyunu ?