Klasik Bounce TR

AİCAF

Üye
telefona kurduğunuzda uygulama hatası diyor ve açmıyor.......
 

cimkerim

Üye
acaba error desem inanırmısınız
 

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
inanmam . . sorun sizde.. burda onlarca kişi bu oyunu telefonuna yükleyip oynadı ben dahil . . sizde error/hata veriyorsa bu sizin sorununuzdur . . bi açıklama daha oyunun JAR dosyasını telefonunuza bluetooth yada usb kablosu ile atın nokia pc suite fln kullanmayın oke . . hala sorunu olan varsa pm atsn uzun bi süre yokum çnkü ..
 
programlama dilini çözmen iyi olmuş kardeş daha oyun bekliyoruz
 

ERQ61

Üye
boyutu kaç abicim
 

traBolic

Üye
uygulama hatası veriyo n5130
 
Oyun çalışmıyor.
Uygulama hatası veriyor.
 
Hangi oyun bu ya öni,zleme filan koysan
 
Radpidshare error werio nasıl iş bu anlamadım ?

By aZRaiL_aLi™
 
ya bu nokia 6300 a olmuyor nasıl halledebilirim bi fikri olan var mı
 
ben tıkladığımda rapid share bağlanıyor nasıl indire bilirim oradada free dowlaud yapınca eror diyor
 

dadayxx

Üye
rapidshare hata veriyor indiremedim yardım!!!!!
 

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar siteyi uzun zamandan beri ziyaret etmiyordum..
rapidshare linki sağlam.. silinmez link
fakat son zamanlarda rapid serverlara koyduğu belli bir bandwitch yüzünden sorunlar çıkartıyor..
madem ki konu güncel bende oyunu eklenti olarak paylaşıyım dedim..
yinede bir sorunu olan varsa pm den yazsın..
 

Ekli dosyalar