Klasik Bounce TR

boyutu nedır bunun 240x320 lazım bana
 
nokia 6300 da oynamak ne güzel bence
 
gençliğimin oyunu ama ben s.e ciyim calışırmı dersin ?
 
Saol çok oynardım güzel oyun
 

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
çalışır ama oyunnu erkan boyutu küçük yani senin telefonunda bayaa küçük kalır .. ama araştır ekran uyumu olanınıda bulabilirsin..
 

mithaty

Üye
sağol ama ekranda cok küçük oluyor tam ekran yok mu 6300 a göre
 
paylaşım için saolda n73 te çok kotu ekrann 1/4 kadar bi alanda oynuyosun ayrıca kırmızı top kare şeklınde
 

Laz¥

Üye
ölümsüzlük sıfresi falan vardı yanlıs hatırlamıyosam biliyorsan paylaşırmısın kardes
 

Laz¥

Üye
Bı oyunun sıfrelerını bilen yokmu

--------------- Ekleme ---------------

******** için cok saol
 
Bounce'de ölümsüzlük şifresi:787898

Uçma yani havada kalma şifresi:787899#

Bölüm geçme şifresi işe:7878995(bu arada 5'e ne kadar basarsanız o kadar bölüm atlıyo)

ii oyunlar
 
Keşke 6230i de de çalışsa Oyun İçin Genede Sağol
 
n70de deneyeceğim teşekkürler
 

cemfb95

Üye
Burda Birsürü Dosya Var. Bu Dosyaları Hepsini Telefonamı Atıcaz.Nasıl Olcak. Normalde Tek Bir Dosya Oluyordu.Onu Atıyordun.Napmam Gerek Yardım Edin.

--------------- Ekleme ---------------

Tamam Anladım Açmadan Göndercekmisim. Saol Güzel Paylaşım.
 
Güzel bir oyundur..6610 ile özdeşleşmiş..