kızların çarpışma isteği

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
kızların çarpışma isteği
Ulan yolda yürüyorum insan bir kenara çekilir ya da kolunu çarpmamak için kendine doğru çeker. Çarpışmamak için şekilden şekle giriyorum. Bi de çarpışsak kim bilir neler söylerler..
 
Tepkiler: Murat Alper, MaxipmaN, DeV/AsA ve 3 diğerleri

Baydırman

Moderator
Kaçtıkça köşeye sıkışıyoz la
 
Tepkiler: rear2011, DAL ADAM, Murat Alper ve 2 diğerleri

MAERKEK

Admin
Üstüne yürüsen sığır , kenara çekilsen sıkışın . Bu memlekette erkek olmak zor.
 
Tepkiler: Murat Alper, DeV/AsA, Baydırman ve 1 kişi daha

MaxipmaN

Üye
evden 5 dakikalığına da çıksan denk geliniyor
 
Tepkiler: Baydırman ve Murat Alper

MAERKEK

Admin
Bizim burada pek denk gelmedim .
 
Tepkiler: Baydırman ve Murat Alper
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: MAERKEK ve Baydırman
Çalan adam da emek veriyor sonuçta ama ne için başkasının emeğinin karşılığını gasp etmek için. Bu yüzden hakkının hakkı hakkıda kalmayacak.

Güzel yakalamışsın .

Yani diyorum ki çarpmasını beklemeyin Gidin kendiniz çarpın, alın.
 
Tepkiler: Baydırman ve MAERKEK

MAERKEK

Admin
@Genc007 yi tanımak zor değil . Çarşıda ortamı yakalayan biri varsa o olabilir
 
Tepkiler: Baydırman