Furkan Emekli
Üye
-
Konu Sahibi
-
İşi duygusallığa vurmanın alemi yok. Bu formaların mantığı askeri düzendir. Zengin-fakir gizlemek değil. Öyle olsa bile bu ayrım olsun artık. Fakir olmak kimsenin suçu değil. İsyanını devlete yapsın ve artık toplumca buna isyan edelim.
Kimsenin duygusallığa vurduğu yok ayrıca benim yaptığım yorumlara sürekli polemik yapıyorsun artık sinirlenmeye başladım. Ya yorum yapma ya da yorum yapacaksan sorun çıkarma.
Bu yeni yönetmelikte hiç mantık göremiyorum. Ömrü en fazla 2 yıl olur herhalde. Eğer daha uzun sürerse Türkiye abarttığı batılılaşma yolunda koca bir adım daha atmış olur. Ne var sanki bu batıda?
İşi duygusallığa vurmanın alemi yok. Bu formaların mantığı askeri düzendir. Zengin-fakir gizlemek değil. Öyle olsa bile bu ayrım olsun artık. Fakir olmak kimsenin suçu değil. İsyanını devlete yapsın ve artık toplumca buna isyan edelim.
Batilislasma diyoruz ama ingilterede formal duzen var
yok abi yanılıyorsun.sana şöyle izah edeyim:lisede bir çocuğun olsun.genellikle çocuklar lisede ergenlik çağının en ateşli dönemindedir.ergen sürekli ama sürekli üstüne başına dikkat eder ve kendisine hayali izleyici kitlesi oluşturur,kendisini her durumda -sadece kıyafette değil;aynı zamanda derste,sportif faaliyetlerdeki performanslarda buna benzer diğer şeylerde- diğer arkadaşlarıyla ve çevresindekilerle karşılaştırır.şimdi senin çocuğun bir ergen ve sizin de maddi durumunuzun pek iyi olmadığını varsayalım.çocuğun çok da iyi giyinemiyor ve senden iyi giyinmek için yüksek isteklerde bulunuyor(marka olayı).e sen de bunu alacak maddi gücü bulamıyorsun ve hem sen hem de çocuğun zor durumda kalıyorsunuz.illa marka olmasına gerek de yok.kızları bilirsin,bazıları kıyafet odası yaparlar deyimi yerindeyse ve giyecek bir şey bulamazlar.biraz düşün yanlış mı?
O batıdan sayılmaz, biraz kuzeye kayıyor
Hacım ben yanlış demiyorum zatenLakin bu onların suçu değil ki , bu durumda isek bizi yönetenler ve böyle yönetilmemize izin verenler suçludur. Yani bu durumu yuvarlayıp büyüterek bir tepki oluşturmalıyız göüşündeyim şahsen. Ama elbette o yönü de olumsuz bir sonuç doğuracak..
- - - Eklendi - - -
Avrupa ülkesi sonuçta
Hacım ben yanlış demiyorum zatenLakin bu onların suçu değil ki , bu durumda isek bizi yönetenler ve böyle yönetilmemize izin verenler suçludur. Yani bu durumu yuvarlayıp büyüterek bir tepki oluşturmalıyız göüşündeyim şahsen. Ama elbette o yönü de olumsuz bir sonuç doğuracak..
- - - Eklendi - - -
Avrupa ülkesi sonuçta
hadi beyler tartışma çıkaralım benimde yorum sayım artsın
ahah şaka bi yana serbestlik derken dahada kısıtladılar öğrencileri bakın görün oleeey serbest diyenler neden serbest diye bağıracak seneye çoğu şey kısıtlanmış
tamam bakalım sorun yok o zamanyazdığım yazılar boşa gitti desene yok yok,okuyan bilgilenir
evet serbest diyorlar ama değil
- - - Eklendi - - -
maddeleri okuyun
sadece liselere serbest olsa daha mantıklı olurdu diye düşünüyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?