Kimse yokmu :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kimse yokmu :(
Ya bu akşam çokmu sessiz maxi banamı öyle geliyo nerdesiniz millet

Ders başlıyo Yoklama alıcam
 
beni oyun bölümünde bulabilirsiniz
 
    Konu Sahibi
Yuppiii ne güzel en sevdiğim Arkadaşlarım burdaymış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...