Kimler mi? Onlar[edebi müdahale]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kimler mi? Onlar[edebi müdahale]
Maalesef iyinin ve kötünün,haramın ve helalin birbirine karıştığı bir çağda yaşıyoruz.Allah ve Rasulünün emirlerini modern algılarla ters yüz edip,Müslüman zihni bulandırıyorlar.Kimler mi? Onlar...

Allah,'Adalet iyiliği yakınlara bakmayı emredip,fuhuşu ve azğınlığı yasaklarken,'
Onlar,gücü ve başarıyı önceleyip,kötülüğün yayılmasını istiyor...


Allah,'Sizi riziklandırdıgım şeylerden helal ve temiz olanlarını yiyiniz'buyururken,
Onlar,hiçbir sınır tanımadan tüketmemizi istiyor.


Allah Rasulü,'Bizi aldatan bizden değildir'buyuruyor.
Onlar,reklamın kötüsü olmaz diyor.


Allah,'Rabbinizin hangi nimetlerini yalanyabilirsiniz?'buyuruyor.
Onlar,teknoloji ne büyük nimet diyor.


Allah Rasulü,'Beşikten mezara kadar ilim öğrenin'buyuruyor.
Onlar,mecburi eğitim 8 yıl diyor.


Allah,'Hiç düşünmez ibret almaz misiniz?buyuruyor.
Onlar,takma kafana hayatını yaşa,diyor.


Allah Rasulü,'Temizlik imandandır'buyuruyor.
Onlar,kirlenmek güzeldir diyor.


Allah Rasulü,'Ya hayır konuşun ya susun'buyuruyor.
Onlar,konuştukça kontör kazanın diyor.


Allah Rasulü,'Kanaat en büyük zenginliktir'buyuruyor.
Onlar,daha fazlasını daha fazlasını ışte,diyor.


Allah Rasulü,'Bir kötülük gördüğünüzde elinizle/dilinizle düzeltin'buyuruyor.
Onlar,bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyor.


Allah Rasulü,'Cennet annelerin ayaklarının altındadır'buyuruyor.
Onlar,kadınlara özgürlük diyor.


Allah Rasulü,'Evlenin'buyuruyor.
Onlar,bekarlık sultanlıktır diyor.


Allah,'Gözlerinizi haramdan çevirin'buyuruyor.
Onlar,bizi izlemeye devam edin diyor.


Allah,'Müminler ancak kardeştir'buyuruyor.
Onlar,halklar kardeştir diyor.


Allah,'Kadınlar iffetlerini esirgesinler,başörtülerini yakalarınin üzerlerine örtsünler'buyuruyor.
Onlar,en değerli giysiniz cildiniz diyor.


Allah,'Din yalnızca Islamdir'buyuruyor.
Onlar,din afyondur deyip sonra da komünizmi,emperyalizmi,kapitalizmi,liberalizmi,modernizmi,demokrasiyi,laikliği yeni dinler olarak dayatıyorlar.

Bizler,iyilerden yana olmaya ve iyiliği yaymaya devam edenlerden olmaya devam edeceğiz...Edebi Müdahale..5.sayı.
 

FatoŞ

Üye
Helal Olsun ..
Diyecek Kelam Bulamıyorum Çok Haklısın ..
 
    Konu Sahibi
Helal Olsun ..
Diyecek Kelam Bulamıyorum Çok Haklısın ..

Allah razı olsun ama yanlış anlaşılmasın yazıyı ben yazmadım edebi müdahale adında bir dergi vardı okudum çok hoşuma gitti paylaşaym istedim.gerçi dergi de kapandı galiba.
 
güzel olmuş bu yazının kime gittiğini az çok tahmin ettim
 

Yunkaai

Üye
Abi birkaç maddeye katılmıyorum.Ama gerçekten genel olarak güzel.
 

Corrupt

Üye
Şöyle konuları lslami yaşam bölümüne açsak diyorum.
 

fLuke!

Üye
İbretlik.Teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...