Motorola Atrix 4G [Kernel 3.1.10] Olympus (Atrix 4G) Kernel Port Projesi

    Konu Sahibi
Oda seceneklerde yok mu

- - - Eklendi - - -

Backup restore diye bolum var ordan yapcan
 

mertingx

Üye
Cm 10.1 kurulumunu anlatabilir misiniz wipe yapiyorum sonra rom flasliyorum ama ilk acilista motorola logosunu asamiyorum nerde hata yapiyorum baska rom kurabiliyorum ama bunda bi hata var anlamadim kuran arkadaslar nasil kurdunuz ??
 
    Konu Sahibi
Uc dosyayida mi flasliyosun

- - - Eklendi - - -

Geclik eger gappsi kurmazsaniz sarjiniz 2.5 kata kadar artiyormus
 
    Konu Sahibi
Üç dosya klavye ingilizce o yuzden oyle yazdim
 

Longplay

Üye
beta gelsede kursak artık
 
    Konu Sahibi
Valla ses yok
 
Tepkiler: Longplay

Longplay

Üye
gb sıktı iyice valla jb in tadına varak lazım artık 4.3 çıkacakmış 10 haziranda
 
    Konu Sahibi
Kernel ciksin gerisi gelir

- - - Eklendi - - -

Gencler yeni bi fotograf geldi sag ust koseye bakarsaniz -0.21%/h yaziyor sarj sorunu duzelmis
 

Ekli dosyalar

Kytos

Üye
Abi bi şey sorucam, yazın uğraşıcak olursam teamwiever, skype yoluyla falan rom,kernel yazılım konularında yardımcı olur musun?
 
    Konu Sahibi
Internetim kisitli

- - - Eklendi - - -

Ben ingilizce bildigim icin xda dan faydalaniyorum
 

Kytos

Üye
Hadi ya. Tüm arkadaşlarım c veya java diliyle ilgilieniyo android konusunda bilgili birini buldum diye seviniyodum. Neyse sağlık olsun yazılı olarak olduğu kadar yardım edersin inşallah

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

Kytos

Üye
Benim de ingilizcem iyi de ya yanlış anladıysam telefonu bozarsam korkusu oluyo

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
    Konu Sahibi
Ben anlamadigim seyi yapmiyorum 5 6 yere bakip sonra karar veriyorum

- - - Eklendi - - -

.
 

Kytos

Üye
Neyse yazın iyice öğrenmem lazım. Xda yaşıtım, 16 yaşındaki çocuk sense romunu portluyup yeni rom yapıyo xperiadan bi seyler katarak falan. Imrendim yani
 
    Konu Sahibi
Basit is onlar onemli olan hata duzeltmeleri