Sarangni Üye Arkadaslar Atrix para iadesi cikti. LG G siparis verdim. Aranizdan ayrilmis bulunuyorum. Son düzenleme: 11 Ara 2013
Sarangni Üye Metalci Melek' Alıntı: Kaça aldın Genişletmek için tıkla ... World Kart kampanyasi ile 1050 geldi normalde 1150 Kliksa da LG Turkiye Garantilisi.
Metalci Melek' Alıntı: Kaça aldın Genişletmek için tıkla ... World Kart kampanyasi ile 1050 geldi normalde 1150 Kliksa da LG Turkiye Garantilisi.
Sarangni Üye Metalci Melek' Alıntı: Hayırlı olsun Genişletmek için tıkla ... Sağol daha iyisi senin olsun
UpOneTR Üye Sarangni' Alıntı: Sağol daha iyisi senin olsun Genişletmek için tıkla ... Para iadesi kaç gunde aldn
Sarangni Üye Sukut-u Hayal' Alıntı: Para iadesi kaç gunde aldn Genişletmek için tıkla ... Bugun 40. gun. Sadece iade karari cikti daha para iadesi icinde 1 ay bekletirler.
Sukut-u Hayal' Alıntı: Para iadesi kaç gunde aldn Genişletmek için tıkla ... Bugun 40. gun. Sadece iade karari cikti daha para iadesi icinde 1 ay bekletirler.
UpOneTR Üye Sarangni' Alıntı: Bugun 40. gun. Sadece iade karari cikti daha para iadesi icinde 1 ay bekletirler. Genişletmek için tıkla ... Hmm Hayırlısı
Sarangni' Alıntı: Bugun 40. gun. Sadece iade karari cikti daha para iadesi icinde 1 ay bekletirler. Genişletmek için tıkla ... Hmm Hayırlısı
narkotik34 Üye Sarangni' Alıntı: Arkadaslar Atrix para iadesi cikti. LG G siparis verdim. Aranizdan ayrilmis bulunuyorum. Genişletmek için tıkla ... Esselamun aleyküm kardeşim. ne kadar iade ücreti bellimi ve fatura fiß birsey istiyorlarmı iade ücreti için?
Sarangni' Alıntı: Arkadaslar Atrix para iadesi cikti. LG G siparis verdim. Aranizdan ayrilmis bulunuyorum. Genişletmek için tıkla ... Esselamun aleyküm kardeşim. ne kadar iade ücreti bellimi ve fatura fiß birsey istiyorlarmı iade ücreti için?
Sarangni Üye narkotik34' Alıntı: Esselamun aleyküm kardeşim. ne kadar iade ücreti bellimi ve fatura fiß birsey istiyorlarmı iade ücreti için? Genişletmek için tıkla ... Faturanizda ki tutari birebir iade ediyorlar. Fatura ve IBAN istiyorlar. Ayrica cihazin geri kalan parcalarinida isteyecekler galiba. Para fatura da kimin ismi varsa ona yatiyor.
narkotik34' Alıntı: Esselamun aleyküm kardeşim. ne kadar iade ücreti bellimi ve fatura fiß birsey istiyorlarmı iade ücreti için? Genişletmek için tıkla ... Faturanizda ki tutari birebir iade ediyorlar. Fatura ve IBAN istiyorlar. Ayrica cihazin geri kalan parcalarinida isteyecekler galiba. Para fatura da kimin ismi varsa ona yatiyor.
HakanSeven12 Üye Konu Sahibi Parmak izi ve modem için biraz daha geliştirme yapılacak sonrada beta kernel hazır
UpOneTR Üye Metalci Melek' Alıntı: Parmak izi ve modem için biraz daha geliştirme yapılacak sonrada beta kernel hazır Genişletmek için tıkla ... Bir kaç ay?
Metalci Melek' Alıntı: Parmak izi ve modem için biraz daha geliştirme yapılacak sonrada beta kernel hazır Genişletmek için tıkla ... Bir kaç ay?
UpOneTR Üye Metalci Melek' Alıntı: Şu anda bile beta zaten bu sadece performans iyileştirmesi olacak Genişletmek için tıkla ... Pek anlamadm neyse hayrlısı bakalM
Metalci Melek' Alıntı: Şu anda bile beta zaten bu sadece performans iyileştirmesi olacak Genişletmek için tıkla ... Pek anlamadm neyse hayrlısı bakalM