Motorola Atrix 4G [Kernel 3.1.10] Olympus (Atrix 4G) Kernel Port Projesi

Sarangni

Üye
Batarya yine berbat yine berbat...
 
    Konu Sahibi
Batarya işini krystianın yapacağı güncellemeler düzeltir
 

Sarangni

Üye
Batarya işini krystianın yapacağı güncellemeler düzeltir

Zor iş biliyoruz ama biraz ellerini çabuk tutmaları gerekiyor. Millet cihazdan vazgeciyor artık.

Bugün Mrom 30.03.13 kurdum üstünde sv44 kernel kurdum şarj çok iyi.
 
    Konu Sahibi
Powersave e aldım baya dayanıyor şarjı
 
motorola atrix satılık 350 tl ilgilenenlere duyrulur
 

Fatic

Üye
Burası yeri değil ama burasını yeri oldğu konu hakknda bi türlü ilerleme yok ne zaman güncelliyecekler acaba romu
 
    Konu Sahibi
Goo manager indir orda epinterin romları var 8/27 son rom 9/3 son kernel
 

Fatic

Üye
9/6 var 2 tane onlar rom degil mi
 
    Konu Sahibi
Onlar başka telefonların bizimkilerde olympus yazıyor
 

Fatic

Üye
Hporch32 inmiyor 38i indirdm bu kernel değil mi rom değil
 
    Konu Sahibi
32 ekrqn kayması olanlar için
 

Fatic

Üye
Tamam kurdum kamerada hla sorun var sarjıda daa deneyemedim
 

Fatic

Üye
Bir müddet kullandktan sonra sağ tarafta çizgiler olusuyor ve 5-6 kapatp acnca galeri durdu hatasi veryor restart atana kadar.