Motorola Atrix 4G [Kernel 3.1.10] Olympus (Atrix 4G) Kernel Port Projesi

    Konu Sahibi
2bin mesajı buldu konu
 
Tepkiler: frdgngr
    Konu Sahibi
Hafta sonuda bitti bakalım nolcak
 

Fatic

Üye
İnş sorunsuz olur benimde tek isteğim o
 
Tepkiler: frdgngr, UpOneTR ve Metalci Melek
    Konu Sahibi
Şarj girişine özellikle dikkat et
 
    Konu Sahibi
Neyinden soğuyosan pili düzeltsinler lazım değil kitkat da istemiyorum
 

UpOneTR

Üye
benim şarj aletinde yada bataryada sorun var sanirim
birden düşüyo %30 dan %4 e felan dusuyo
sonra %100 olmasi icin 15-20 saat şarjda kalmasi gerekiyo vesayre vesayre
 
    Konu Sahibi
Evet batarya bitik galiba senin
 
Tepkiler: UpOneTR

Fatic

Üye
Satci sahibinden.comda %100 seyi var o yzden guveniyorm onu kontrol edemem ama herhalde
 
Tepkiler: Metalci Melek

frdgngr

Üye
Biladerin wonder e 4.4.2 yükledim cihaz çağ atladı
 
Tepkiler: UpOneTR ve Metalci Melek
    Konu Sahibi
Tabi destekliyorsa
 
Tepkiler: frdgngr