Kendini Geliştir

Tuna-TR

Üye
    Konu Sahibi
Kendini Geliştir
Bu konuda kendimizi nasıl geliştireceğimiz hakkında fikirler düşüneceğiz. Yorumlarınızı bekliyorum.Yani anlatmak istediğim farkında olmadığımız yeteneğimizi açığa çıkarmak veya hiç olmayan bir yeteniğimizi geliştirmek. Günlük hayatta ve karizma yapmak için geliştirebileceğimiz yetenekler için sizlerden yorumlarınızı bekliyorum.
 
Her işi yapan hiç bir işi yapaz gidin kendinize bir iş bulun başaka şeylerle ugraşmayın kendi alanızda en iyisi olun
at gözlüklerini bir yerde takmak lazım evde musluğunuz mu bozuldu siz uğrşmayın gidin kendi alanında uzaman
tesistcı çagırın o yapsın artık kendiniz geliştirmekten vaz geçin her şeyi yapmaktansa bir şeyin en iyisini yapan siz olun

olacaksan en iyisi ol

Dağ tepesinde bir çam olamazsan
Vadide bir çalı ol; fakat
Dere kenarındaki en büyük çalı sen olmalısın;
Ağaç olamazsan çalı ol.
Çalı olamazsan bir ot parçası ol.
Bir yola neşe ver;
Bir mis çiçeği olamazsan bir saz ol,
Fakat gölün içindeki en canlı saz sen olmalısın.
Hepimiz kaptan olamayız, tayfa olmaya mecburuz,
Burada hepimiz için bir şeyler var.
Yapacak büyük işler var, küçük işler var.
Yapacağımız iş, bize yakın olan iştir.
Cadde olamazsan patika ol,
Güneş olamazsan yıldız ol.
Kazanmak veyahut kaybetmek ölçü ile değildir.
Sen her neysen onun en iyisi olmalısın..
Ol​
 

Tuna-TR

Üye
    Konu Sahibi
Abi cevabın gerçekten çok güzel fakat kendimi bir alanda geliştirmek istiyorum. Okulda beni diğerlerinden ayıran bir özelliğimin olmasını sıradan olmamak istiyorum.
 

ka_za

Üye

O dediğin sucu bozuldu tesisatçı çağır bisey oldu tamirci çağır olayı iyide Türkiyedeki koşullarda kolay değil herseyi parayla yaptırmak. Insanlarimiz ne kadar asgari ücretle çalışıyor sonuçta
 
kendini bir alanda yetiştrmezsen sana verilen asgarı üçrete razı olur iş olusun ne olursa olsun yaparım dersin
diğer türlü kendi alanında iyi olursan istedigin maaşı parayı çalışma saatlerini iş kosşuları konuşursun anlaşma sağlanmazsa
işi yapmazsın gidersin, kendi muslugunu kendin değiştirisin ne olabilir muslugu takarken ters diş yaparsın çatlayan yerden
su sızdıramaya başlar sızan su fayansların altına giridiginden görünmez sonra duvar içten içe çürümeye başlar
 

ka_za

Üye
Doğrusunda alanınında en iyi olan 3-5 kişi ne olursa olsun türkiyede azimsanamayacak bir kesim askeri ücretle geçinmek zorunda ben sadece kendimden bahsetmiyorum. Herkes cok calissada birileri daha aşağıda kalacak. Çünkü asıl amaç insan elemek
 
Tabikide insan elemek daha insanlar 14 yaşında girdikleri lise sınavlarıyla başlıyor ve ardı arkası kesilmeyen en azından 30'lu yaşlarda kpss ile devam eden sınavlar silsilesiyle yollarına devam ediyorlar, her aşamada bir sınav bir eleme, bir yarış anlayacağınız
 
Tepkiler: harunakn

ka_za

Üye
Yani benim dediğim ben olsam sen olmasam da birileri fakir olacak ve her işi için başkasınıda cagricak durumu olmicak mecbur kendi ogrenecek yada denicek. Bu kesimde az değil kesinlikle
 

Tuna-TR

Üye
    Konu Sahibi
Konuyla ilgili cevaplar yazmanızı istiyoru.
 
öncelikle diğerlerinden farklı olmak istiyorsan zeki olacaksın, sonra yeteneğe gelince ben çok iyi karakalem çiziyorum 3 boyutlu filan. Karakalem yada resim denildiğinde sınıfta akla bir tek ben geliyorum. Millete para ile portre yada resim çiziyorum. Yada bunun gibi başka bir şeye geliştir kendini. Ama benim ki doğuştan, eğitim almadım.
 
Tepkiler: atlantis52

Tuna-TR

Üye
    Konu Sahibi
Bu konuda kendimi geliştirmiştim, sınıfta en iyi resim çizen de benim fakat senin düzeye ulaşamadım yani fazla bir ayrıcalığım yoktu.Fikri olan yok mu?
 
farklı olmak kolay değildir. Ama çalışırsan olursun.
 
Tepkiler: atlantis52

Tuna-TR

Üye
    Konu Sahibi
İşte neye çalışmam lazım
 

vic353

Üye
ben almanca ogrenicem ingilizcem zaten upper-intermediate
 
Tepkiler: atlantis52