Kendime 2. hat ve Telefon Alıcam-Android

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kendime 2. hat ve Telefon Alıcam-Android
Arkadaşlar s3'le birlikte kullanıcam,0 alıp ona bimcell hat takıcam.Konuşması ucuz.Turkcellde mesaj ucuz.O yüzden.Android olsun,symbian,bada olmaz. Fiyat aralığı 600-750 Aklıma yatan HTC Desire'yle HTC one v var.Önerilerinizi bekliyorumm..
 
    Konu Sahibi
Wonder çok küçük gibi.Ekranı kaç inch ?

- - - Eklendi - - -

Ace 2 olur gibi.S3'le aynı tipi.
 
ace2 de mali400 olması lazım
 

MasteLaa

Üye
wonder sana kucuk geliyorsa ace 2 de 3.8 inc o da ayni gelir. Ama tabii Mali400 bence bu acigi kapatir.. Eger yok dersen galaxy s e de bakmani oneririm belki temiz 2. El gaRantili bulursun
 
Tepkiler: AndroidciMünir
alcateli sevmediğini biliyorum ama tam sana göre hem ekranda 4.3 bi bak istersen
 
Tepkiler: AndroidciMünir
    Konu Sahibi
Ne alcatel miş.Bakarım.Galaxy S'te aklımda bi yerde duruyo.Ama Galaxy Duo çıkacak diyorlar.Nasıl o ??
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...