Kendi Yapımım Barça teması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kendi Yapımım Barça teması
Bizzat ownskin de yaptım barça hayranları için (mesela ben)





Link yukarıda bi teşekkürü çok görmeyin

nokia 6220 c de denenmiştir
 
Tepkiler: sevimlibrad ve mami24

mami24

Üye
ilk teman dandikliği belli ana teşekkürler emeğe saygı
 
indirip kuranlar çok şanslı çok saol
 
tşkler paylaşımların güzel..devamını dilerim..​
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...