Kendi Avatarını Yap

    Konu Sahibi
Kendi Avatarını Yap
Arkadaşlar Dün Bi Site Buldum Kendi Avatarını veya İmzanı Yapabiliyorsun Benim Hoşuma Gitti Paylaşmak İstedim



Not:Anlatımım fazla iyi değil kusura bakmayın



 
Tepkiler: Revengeful, kemanix, huri$ ve 3 diğerleri

Ozan

Admin
Paylaşım için Teşekkürler anlatılacak birşey yok aslında o yüzden kusur dilemene gerek yok Hakan.
 

Nedved

Emekli Yönetici
Teşekkürler...
 
Herşeyi devletten beklemeyin...kendi avatarınızı kendiniz yapın....