Keman çalmaya karar verdim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Keman çalmaya karar verdim
Normalde metal müzik hastası olan ve gitaristlik hayatımda 6.yılıma girecek olan ben keman çalmayı öğrenmeye karar verdim. Keman çalmayı bilen arkadaşlar var mı aranızda, kolay mıdır ?
 
Tepkiler: L-LumieRe
bi arkadaşımdan biliyorum... 2 yıldır felan çalıyor ama hala dogru düzgün birşey çalamıyor...
zor felan diyo ama.... O duruş tutuş eğitimi felanda alıyor nasıl bişeyse


----------Eklendi @ 13:20:27 ---------- Yazıldı @ 13:19:37 ----------

hem sıkılırsın yaw..
metalden sonra keman...
belkide bakarsın metali bıraktırır
 
Tepkiler: vapur dumanı

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Metal müzik benim ruhuma işledi artık. Onsuz yapamam. Ben ensrümalara çabuk alışırım aslında. zaten 6 yıldır gitar çaldığım için parmaklarım rahat hareket ediyor. Tek sıkıntı kemanı tutuş sırasında rahat edebilecek miyim ? Onu da becerirsem gerisi kolay.
Mesela şunu çalmak isterim


Gitar kadar zor olduğunu düşünmüyorum açıkcası


----------Eklendi @ 13:26:54 ---------- Yazıldı @ 13:25:07 ----------

O videonun 1.04 ten sonraki kısmını sevdim
 
güzel olurdu
çalanların çalışına muzigin ritmine bakacak olursak zor bir parça gibi..
profesyonelllik ister bence
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Herşey çalışmakta bitiyor Kemanla doğmadılar onlar

----------Eklendi @ 13:35:47 ---------- Yazıldı @ 13:34:40 ----------

O değilde flüt çalamıyorum yahu
 

Oğuzhan

Üye
kemana yeteneğin varsa rahat çalarsın ablam 2 ay içinde tutmayı öğrendi notaların da bir ksmını öğrenmişti bir aradaşım ise 1 yılda tutmayı öğrenmiş yetenek parayla değil
 
Herşey çalışmakta bitiyor Kemanla doğmadılar onlar

----------Eklendi @ 13:35:47 ---------- Yazıldı @ 13:34:40 ----------

O değilde flüt çalamıyorum yahu
flüt bende çalamıyorum

şimdi biraz daha video izledimde yok yaaa...
victory felan hikaye biz çalamayız
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Vay arkadaş aylarımı sadece keman tutmaya mı harcayacağım

----------Eklendi @ 13:40:04 ---------- Yazıldı @ 13:39:00 ----------


flüt bende çalamıyorum

şimdi biraz daha video izledimde yok yaaa...
victory felan hikaye biz çalamayız

Sen çalamazsın Ben çalarım Çalamam diyip olumsuz düşünürsen zaten çalamazsın
 
Mert o zaman hüseyin öksüz, neşet ertaş vs. Gibi bizim buraların ozanlarının müziklerini öğren....
 
yok öyle değil yaa... ögrenmesine ogrenip çalarızda ..
bond' un 2-3 videosuna baktım...

agzım açık kaldı....


----------Eklendi @ 13:44:54 ---------- Yazıldı @ 13:44:02 ----------

oooo avatarada keman koymuş....
sen takmışın kafayı kemana... hadi hayırlısı :
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çok kızın dikkatini çektim zaten gitar sayesinde Hem klasik hem de elektro çalıyorum. Bir de keman çalarsam vuhuuu
Poser gibi konuştum yahu
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Acaba o mesajı yazarak iyi mi ettim Başım derde girmesin

----------Eklendi @ 14:05:35 ---------- Yazıldı @ 14:04:58 ----------

1 mesajımı beğenin. Bende simetri hastalığı var. 6699 da kalmış.. Aslında güzel sayı
 
Tepkiler: L-LumieRe
bu sabah konuştum pınar ablamla.. bak söylerim haa

begendim hadi
 

Söyle, birşey diyeceğini zannetmem

eee tabi alışmıştır oda... demiyordur artık bişey


----------Eklendi @ 14:15:37 ---------- Yazıldı @ 14:12:29 ----------

imzanı yeni farkettim... koşeye sıkıştırmışsın... . hangi masal o
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yok, o böyle şeylere alışamaz Sen söyle bak bu konuyu, mesaj bile yazmaz
Neyse konu dışına çıkmayalım
 
Tepkiler: L-LumieRe

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bateri'de çalmayı düşünüyorum ama onun için stüdyo'ya gitmem gerekecek sürekli. Eve getiremem

----------Eklendi @ 14:28:19 ---------- Yazıldı @ 14:28:03 ----------

her telden akacam aga
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...