Revengeful
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
Herşey çalışmakta bitiyorKemanla doğmadılar onlar
----------Eklendi @ 13:35:47 ---------- Yazıldı @ 13:34:40 ----------
O değilde flüt çalamıyorum yahu
flüt bende çalamıyorum
şimdi biraz daha video izledimde yok yaaa...
victory felan hikaye biz çalamayız
yok öyle değil yaa... ögrenmesine ogrenip çalarızda ..Vay arkadaş aylarımı sadece keman tutmaya mı harcayacağım
----------Eklendi @ 13:40:04 ---------- Yazıldı @ 13:39:00 ----------
Sen çalamazsınBen çalarım Çalamam diyip olumsuz düşünürsen zaten çalamazsın
senin amacın başkaÇok kızın dikkatini çektim zaten gitar sayesindeHem klasik hem de elektro çalıyorum. Bir de keman çalarsam vuhuuu
Poser gibi konuştum yahu
bu sabah konuştum pınar ablamla.. bak söylerim haaAcaba o mesajı yazarak iyi mi ettimBaşım derde girmesin
----------Eklendi @ 14:05:35 ---------- Yazıldı @ 14:04:58 ----------
1 mesajımı beğenin. Bende simetri hastalığı var. 6699 da kalmış.. Aslında güzel sayı
Söyle, birşey diyeceğini zannetmem
bu sabah konuştum pınar ablamla.. bak söylerim haa
begendim hadi
Söyle, birşey diyeceğini zannetmem
kemannnnnn....Yok, o böyle şeylere alışamazSen söyle bak bu konuyu, mesaj bile yazmaz
Neyse konu dışına çıkmayalım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?