Kavgada taktikler ?? (:

Jestt

Üye
    Konu Sahibi
Kavgada taktikler ?? (:
Muhakkak okulda felan bi olay çıkıyor veya karışan oluyor. kavga çıkıyor...
-şimdi kavga sırasında karşı tarafı zayıflatma, halsiz bırakma, yere yatırma vs.. gibi taklitler söyler misiniz
çoğunuz bu konuda tecrübelidir zaten benden büyüksünüz. (yş:14)

Yorumlarınızı Bekliyorum..
 
Karşı tarafı zayıflatmak için üzürindeki olumsuz düşünceleri gidermen lazım, bunun için
karşı tarafı kantinde çay simit ne varsa işte yemeye kibarca davet edeceksin geri kendilyinden gelir
 
Tepkiler: Muhmd CR7 ve Otuz
kavgaya çağır 155i ara .d abi bunlar beni dövüyor abi de .d
 

TheCower

Üye
Okulun tuvaletine sok onu. Aaa bak kuş de sonra istediğini yap
 
kavga baslamadıysa. Kavga cıkacagı kesınse bahaneye bakıyosa.
Ilk hamleyı sen yap saglam bı kafa at adama...
Ama taktıge calısman lazım. caktırmadan yapacaksın..
Adama yakın dur. Bır ayagın onde bır ayagın arkada olsun ama arkaya dogru yaslanmış sekılde bekle...
Sana bakmadıgı bır anda göm kafayı...
Afallar yere felan yıgılır.. Sonra Allah ne verdıyse......

Maxicep ailesi yanlıs anlamayın kavgaya tesvık etmıyorum kavga cıkacak zaten kendını savunması ıcın soyledım..

ama karsıdakı adam izbandut gıbıyse saglam kalıplıysa hıc bos bırakma makınalı gıbı sırayla...
Kızlar gıbı vurma ama .. Sert sert vur yumrukların duz olsun...
Elının en sert yerı yumruk yapınca orta parmagının cıkıntı yaptıgı yerdır... Hafıften duvara vur çok agrırsa arada bır duvara yumruk at 1-2 ayda sertlesır..
....
Ama bak tekrar soyluyorum..
Sadece kendını savunmak ıcın..
Artıslık yapıp mıllete satasma sen kavga cıkarma....

Ben lıse 4 teyım 4 yıldır 1 kere kavga ettım..
Bırcok kere kavga cıkmaya ramak kala hallettık durumu..
Ilk cozum yontemın kavga olmasın...
Unutmakı bırısıyle kavga edersen onu dövsen ıle mevzu orda bıtmez..
Abısı kuzenı felan basına bela olur...
Yaşın kucuk daha akıllı dur....

----------Eklendi @ 08:21:31 ---------- Yazıldı @ 08:19:15 ----------

bu arada kafan saglam degılse kafa atma cunku senınde kafan bayagı bı agrıcak kafa attıktan sonra sende yere yıgılma ..

----------Eklendi @ 08:23:05 ---------- Yazıldı @ 08:21:31 ----------

maxicep herkesten tekrar ozur dıleyeyım... Kavgayı kesınlıkle ıyı bırseymıs gıbı gostermek adına yazmadım...
Hayatın bır parcası sonucta laf anlamayan odunlar cıkacaktır karsısına kendını savunabılmesı adına anlattım.
 

Hasan

Üye
benim babam senin babanı döver de
 
Tepkiler: Muhmd CR7 ve SHS

TheCower

Üye
En iyisi bir dövüş kulübüne yazıl. Ben karateye gidicem inşallah tekme ve yumruk atmayı öğren, tekniğini kendin oluştur. Özgün ol
 
şunu söyleyeyim direk çeneye ardından suratın aynı bölümüne seri saldır tabi kontrolünü kaybetme kalbide seri tekme at çünkü tekme attığım çoğu kişi yere düştü kalp demem riitminin bozulup düşmezi başının dönmesi ardından mide ye çalışıp boynuna sert bir yumruk at ve en az 30 saat yerde kıvaranır barış diye bir çocağu dövmüştüm benden bir yaş büyük kız yüzünden ama değmedi
 
Temiz aile çocuğu civan gibi deli kanlı ayaklarını geç
sana şöle bişey lazım istanbuldaysan ayarlarız
 

Türe

Üye
karın boşluğuna yumruk , burna ya da elmacık kemiğine kafa ya da burna yumruk bunlar karşı tarafı süründürür
 

Jestt

Üye
    Konu Sahibi

teşekkürler.. bende sık sık kavga eden birisi değilim ama bulaşanlar oluyor o yüzden dedim zaten bu cuma büyük ihtimal kavga var..
 
delikanlıyız ama kavganın delikanlılığı olmaz burası istanbul
 

Jestt

Üye
    Konu Sahibi
Niye hala yorumlarım onaylanmadı
 

Jestt

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlar için teşekkürler aslında hepinize tek tek cevap yazmıştım ama onaylanmamış. bu hafta sonu büyük ihtimal kavga var. sonuç ne olucak merak ediyorum