FK5896
Üye
-
Konu Sahibi
-
umarım çok zarar vermemişimdir.. ama artık daha dikkatliyim sorun olmuyor artık kasislerKasislerden sert geçmek ön takımlara zarar verir.
Baya baya sonra hort olacak yine.hort olacak ama geçen ben de biraz hızlı geçtim uykum vardı, altını vurmadım ama daha da yapmam.
benim araba tek tekerlek ,ve evet kasislerde bayağı zorlanıyorumnasıl bir kasisten geçiyorsunda altını vuruyorsun sorması ayıpta? araç nedir
yaparlar el arabası mıbenim araba tek tekerlek ,ve evet kasislerde bayağı zorlanıyorum
uçuyorum desem yeridir tabi sonra fena çakılıyorum
ivetyaparlar el arabası mı
inşaatta az kullanıp yan vermedim tofaşçı olacağım oradan belliydi
tofaş kartal slxinşaatta az kullanıp yan vermedim tofaşçı olacağım oradan belliydi
1.6 ie kaç kez diyeceğimtofaş kartal slx
Arabadan hiç anlamam çünkü fakirim1.6 ie kaç kez diyeceğimkartal slx dediğin 96 yılına kadar olanlar. 99 a kadar var diye biliyorum ama istisnalar hariç onlar karburatörlü olanlar.
97 üstü kartal slx 1.6 ie
2000 üstü 1.6 ie diye geçer.
ama bedelli gitmeyi biliyosun o paraya şimdi 96-98 arası temiz bir kartal alınırdı yan yan gezerdinArabadan hiç anlamam çünkü fakirim
Bedelli gitmek bana farz idi o ka önemliydi yani yoksa ben 6 aylık gitsem pert olurdumama bedelli gitmeyi biliyosun o paraya şimdi 96-98 arası temiz bir kartal alınırdı yan yan gezerdin
yok canım ne olacak ha sende para var istersen tekrar bedelli gidersin ama yemek ile zorun yoksa bişey olmaz. ben acemide 2 ayda 60 70 tl mı ne harcamıştım çarşi dahilBedelli gitmek bana farz idi o ka önemliydi yani yoksa ben 6 aylık gitsem pert olurdum
eğitim nasıldı peki zorladılar mıBi yemede 2 tabak yemek yiyordum normalde bu yüzden aç kalmamak için parayı gözden çıkarmıştım
Yo zorlamadılar sadece içtima fazlaydı ve soğukta en az yarım saat boş boş bekletiyorlardıeğitim nasıldı peki zorladılar mı
o bekleme nedenin askeri personelin diğer askerleri sayarak gelmesi yada şeyinin keyfine bağlı. örnek veriyorum çavuşlara derler X saatte geleceğim hazır olsunlar diye sende bekliyorsun. şuda olabilir bedellilerin yaşları 30 40 i buluyor belkide o yüzden uğraşmıyorlar. biz eğitime çıkardık millet patır patır dökülür bayılırdıYo zorlamadılar sadece içtima fazlaydı ve soğukta en az yarım saat boş boş bekletiyorlardı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?