Karşınızda Nokia Hercule

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Karşınızda Nokia Hercule


İşte nokia nın wp8 li yeni meyvesi
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Biraz abuk olmus. Nokia dona nedir swipe ui ve wp8 ne alaka
 
Tasarım süper, inş konsept cıkmaz.
 
tip on numara ama sanmıyorum böyle bi telefonun çıkacağını
 
Bence tip güzel ama ekran çözünürlüğü ve ppi değeri çok düşük ve kamera iyi değil,umarım konsept olarak kalır
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
tamamen konsept ayrıca zaten wp değil donna diye düşünülmüş
 
Tepkiler: kullanıcıadları

El-CD

Üye
Boyle wp ciksin alirim
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
zaten nokia cb amoledden vazgecip s lcd ekran kullanmaz.
 

amcalu1

Üye
Htc tasarımina benzettim
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Ali abi bence konu da yanlış yerde işletim sisteminde donna yazıyor wp ile ne alakası var
 

msy2017

Üye
bu resimleri daha önce görmüşüm gibime geliyor konsept değil mi bu sitenin ismi de conseptli bir şey zaten.yalnız tasarım hoşuma gitti özellikler biraz düşük kalıyor sanki.
 
nokia carla ve donna desteği vermeyeceğini söylüyordu

- - - Eklendi - - -

anlamadığım şey şu. Normalde wp8 menü görünüşünü hepimiz biliyoruz ama ya bu telefon wp li değil. Yada bu telefona özel bi görünüm vermiş olabilirler.
 

Del Rey

Üye
Yalnız bu 1.5 senelik konsept.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...