Karpuza Gel S60v5

hani caps nerde açıklama nerde oğuzhan
 
sen bunca oyunu maxicep mi yapıyor zannediyordun da alıntı çalıntı olsun güzel kardeşim. Hepsi sonuçta genel olarak ilk oviye düşüyor.

- - - Eklendi - - -

caps görünmedi o mesajı yazarken
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
sen bunca oyunu maxicep mi yapıyor zannediyordun da alıntı çalıntı olsun güzel kardeşim. Hepsi sonuçta genel olarak ilk oviye düşüyor.

- - - Eklendi - - -

caps görünmedi o mesajı yazarken

Ben hırsızım
 

Atacan-

Üye
Sen hırsızsan bende hırsızım o zaman
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
eyvah yanacaz cehennemde
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
oh lanet olsun adamım aynasız geliyor
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
evet hırsızım!

Hey sen hiç mi arkadaşının silgisini yapmadın!
Peki ya sen hiç mi yerden bulduğun kaliteli kalemi alıp kullanmadın

Eğer burada tek suçlu bensem kabul ediyorum ben hırsızım
 


İyiki mesaj yazdık...

la geçen gün söz verdin mesajlarda atıp tutmayacam diye kendimi düzeltecem diye gelmiş gene burda adama hırsız muamelesi yapıyorsun tatlı tatlı uyardık diye bir de bana trip atıyorsun bu doğrumu sence?


- - - Eklendi - - -

evet hırsızım!

Hey sen hiç mi arkadaşının silgisini yapmadın!
Peki ya sen hiç mi yerden bulduğun kaliteli kalemi alıp kullanmadın

Eğer burada tek suçlu bensem kabul ediyorum ben hırsızım

tribe girme cikcik
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi


la geçen gün söz verdin mesajlarda atıp tutmayacam diye kendimi düzeltecem diye gelmiş gene burda adama hırsız muamelesi yapıyorsun tatlı tatlı uyardık diye bir de bana trip atıyorsun bu doğrumu sence?

Boşver abi uğraşmaya değmez bak ben takmıyorum artık
 
hayıır cikcikin suçu yoook bendim o hırsız!