Oğuzhan
Üye
-
Konu Sahibi
-
hani caps nerde açıklama nerde oğuzhan
sen bunca oyunu maxicep mi yapıyor zannediyordun da alıntı çalıntı olsun güzel kardeşim. Hepsi sonuçta genel olarak ilk oviye düşüyor.
- - - Eklendi - - -
caps görünmedi o mesajı yazarken
sen bunca oyunu maxicep mi yapıyor zannediyordun da alıntı çalıntı olsun güzel kardeşim. Hepsi sonuçta genel olarak ilk oviye düşüyor.
- - - Eklendi - - -
caps görünmedi o mesajı yazarken
İyiki mesaj yazdık...
evet hırsızım!
Hey sen hiç mi arkadaşının silgisini yapmadın!
Peki ya sen hiç mi yerden bulduğun kaliteli kalemi alıp kullanmadın
Eğer burada tek suçlu bensem kabul ediyorum ben hırsızım
la geçen gün söz verdin mesajlarda atıp tutmayacam diye kendimi düzeltecem diye gelmiş gene burda adama hırsız muamelesi yapıyorsun tatlı tatlı uyardık diye bir de bana trip atıyorsun bu doğrumu sence?
la geçen gün söz verdin mesajlarda atıp tutmayacam diye kendimi düzeltecem diye gelmiş gene burda adama hırsız muamelesi yapıyorsun tatlı tatlı uyardık diye bir de bana trip atıyorsun bu doğrumu sence?
- - - Eklendi - - -
tribe girme cikcik
hayıır cikcikin suçu yoook bendim o hırsız!
Boşver abi uğraşmaya değmez bak ben takmıyorum artık
yok oğuzhanım uğraşma değil de düzeltsin bu davranışlarını yoksa forumda saygı görmez yani onun için diyorum göze batmasın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?