Karne Durumunuz?

    Konu Sahibi
Karne Durumunuz?
Ortalama 69,89 tarih 1. 2 olsa teşekkür kahretsin
 

Türe

Üye
70.00 olması lazim alamazdin yine

Benim ortalamam 81 küsür ilk dönem 87 idi nazar Değdi
 
    Konu Sahibi
Tarih 2 olsa ortalama zaten 70 oluyor
 
Tepkiler: ka_za
7 puanla teşekkürü kaçırdım. Zayıf yok.
 
Bunu bilerek mi yapıyorsunuz 65 kredim var ya :S
 

EmreReiz

Üye
takdir ve üstün başarı
 

versino2

Üye
tek zayıf var fizik Liseyide bitirdik ya laaa
 

Matthe

Üye
Teşekkür hayallerim yalan oldu. Meğerse notum çok azmış 67.00'da kalmış. Neyse 12. sınıf oldum bu sene alırım artık
 
    Konu Sahibi
Ucu ucuna kaçıranlar (benim gibi) her sınavda iki soru daha yaptığımızı düşünün o iki soru iki soru birikiyor ahanda böyle oluyor
 

HeavyXS

Üye
Lise 1, birinci dönem ortalama 77ydi mat 1, geo 2, fizik 3 gerisi 4-5 idi hiç bir şey almadım. Bu dönem 4 tane 2 var ( Matematik, geometri, fizik, coğrafya ), gerisi 4-5 gene ortalama 77 teşekkür aldım Ortalama 77,31 .
 

fk555897

Üye
Arkadaşlar ben teşekkür aldım.