Karışık Telefon Önerisi ???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Karışık Telefon Önerisi ???
Arkadaşlar yeni telefon almayı düşünüyorum 800 tl limitim var o fiyata android/ios hangi telefonu önerirsiniz ?
 
    Konu Sahibi
Hacı ben htc taraftarı değilim açıkcası htc istemiyorum bide neo v hangi arayüzü kullanıyo ???
 
    Konu Sahibi
Of of Çaresizim fe subhaallah
 
    Konu Sahibi
Android'le de bu ara küsüm beni çok üzdü hele şu htc vaya onu ceo'sunun müsait biyerine senseyi port etmek istiyorum Töbe Töbe Kusura Bakmayın arkadaşlar çok sinirlendim özür dilerim
 
iphone 3gs gercekten cok eskide kaldi ace 2 neov sola s advance(fiyatindan emin degilim)
 
    Konu Sahibi
Xperia Sola Nasıl ???

- - - Eklendi - - -

Oyunda problem çıkarmaz dimi ???
 

15097

Üye
iphone 3gs gercekten cok eskide kaldi ace 2 neov sola s advance(fiyatindan emin degilim)
S Advance'in fiyatı 1000'den fazla.Ama Zaten Android istemiyor ve bu fiyata alabileceği en iyi "iOS" telefon sadece iPhone 3GS
 

S Advance'in fiyatı 1000'den fazla.Ama Zaten Android istemiyor ve bu fiyata alabileceği en iyi "iOS" telefon sadece iPhone 3GS

3gs gercekten baya kotu kamerasi donanimi filan. o fiyat androidler cok daha saglam
 
    Konu Sahibi
Ya ben size htc istemiyorum dedim sinirden zaten yanliş anladiniz bu arada xperia sola nasil ???

- - - Eklendi - - -

pardon beyler sakin olalım
 

15097

Üye
Android'le de bu ara küsüm beni çok üzdü hele şu htc vaya onu ceo'sunun müsait biyerine senseyi port etmek istiyorum Töbe Töbe Kusura Bakmayın arkadaşlar çok sinirlendim özür dilerim
Arkadaşım yazmıssın iste android'le küs oldugunu
 
    Konu Sahibi
ya yanlış yazdım işte size diyorum sola nasıl ?
 

CasuS_87

Üye
neo v - galaxy w - xperia sola ..
 
    Konu Sahibi
neden xperia sola kötü ??
 
sense arayuzunun agirligindan bahsediyo bence. sana neov , ace2 iyi gider
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...