karides abiyi arıyorum:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

thebora

Üye
    Konu Sahibi
karides abiyi arıyorum:)
epeydir göremiyorum kensini görenlerin,duyanların ve bilenlerin haber vermesini rica ederim
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Kendisini tanımam ama arasıra forumda aktif oluyor. PM yazarsan sana dönüş yapar.
 

omayra

Üye
Bazen kafasına esiyor takılıyor forumda ama bildiğim kadarıyla çok yoğun bir işi var, işnden fırsat bulunca takılıyor ara sıra. Bu arada sen de epeydir yoktun forumda bora. Umarım kalırsın sen de gitmezsin.
 

thebora

Üye
    Konu Sahibi
inşallah kalıcıyım bu seferbilgi için teşekkürler omayra
 

karides

Üye
epeydir göremiyorum kensini görenlerin,duyanların ve bilenlerin haber vermesini rica ederim

Geldim, gördüm işte buradayım dostum. İş yoğunluğum nedeniyle (Düşün bazen 08:00-23:00 mesaisi yapıyorum) çoğu zaman takılamasam da, maxicep'ten uzak kalmamaya çalışıyorum. Aslında itiraf etmem gerekir ki, geçen sene yaşanan (ve senin de dahil olduğun) yaprak dökümü, sevdiğim bir kaç arkadaşın aramızdan ayrılmasına sebep olmuş ve bu duruma alışmam biraz zaman almıştı. Tam vitesi beşe takmışken, sevdiklerinin masadan kalkması insanı üzüyor be dostum. Seni burada yeniden görmek çok güzel dostum. İlgin için ayrıca teşekkür ediyorum. Hatırlanmak çok ama çok hoş bir duygu.
 

leiche

Emekli Yönetici
mutlu son
 

thebora

Üye
    Konu Sahibi

sağol abi inşallah hepberaber burada olucaz yine eski günlerdeki gibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...